Operationsdag

Jag vaknade vid 5 i morse och hade inte sovit en blund på hela natten, haft bara ångest igår kväll hela kvällen så jag var tvungen att röra på mig hela tiden, det bara kröp i kroppen på mig, men var väl nervös inför idag antar jag...
Har inte haft ångest på 2 år sen jag träffade min stora kärlek...
Duschade och åkte till Falun vid 6 och Älsklingen hade tagit ledigt så snäll som han är och var med mig idag...
Kom dit och var fortfarande nervös, fick lite lugnande och sen gjorde dom mig i ordning och sövde sakta ner mig inte alls sådär som alla andra gånger då det bara smäller till så sover man utan mjukt och skönt, det var inte alls jobbigt den här gången tyckte jag..
Somnade vid tjugo i 9 nån gång och vaknade 10 över 10 igen (skit pigg) hihi..
Jag sa att jag ville åka hem, och dom svarade då (redan) hihi.....
Fick äta lite och dricka lite kaffe och det var gott när man inte har fått äta nåt sen igår kväll....
Läkaren kom in och talade om att hon tagit bort allt som behövdes och var nödvändigt och gjort en skrapning så det inte ska komma tillbaka igen, jag hade inte ens ont, jo lite mens värk men va fan inge mer hahahahah.....
Blödde gjorde jag naturligtvis men det var ändå den bästa operation jag nånsin varit med om..
Men jag har haft världens bästa och goaste bredvid mig hela dagen som har stöttat mig också, är så tacksam att jag har han...
Han är den mest fantastiska människa som jag har levt med och som jag nånsin har träffat i mitt liv....
Har aldrig förut mått så här bra efter en operation, men som sagt stöttande är kanon bra från en som älskar en...
Det är A och O.....
Sen har jag haft mina helt fantastiskt fina vänner som har stöttat och hjälpt mig fram på vägen och inte tal om vilka helt underbart fantastiska döttrar jag har som har stöttat mig och pushat på mig och talat om att allt kommer att gå bra, dom har varit helt fantastiska och funnits vid min sida hela tiden......
Tänk att man kan ha så fantastiskt fina barn som jag har...
Dom är värda så himla mycket och jag älskar dom så himla mycket...
Dom är guldbollar i mitt liv!
Älsklingen hade varit och köpt en värmedyna som jag kan sitta på i bilen så jag inte ska bli kall, han är så omtänksam och rar denna fantastiska man...
Ja. alltså dagen har trots allt gått kanon och jag är gladare än nånsin i mitt liv att detta är över....
I natt ska jag sova som en stock på armen till min älskade och sussa så gott....
Sen ska jag bara fortsätta att njuta varje dag som går med mina nära och kära.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0