onsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade redan vid 7 i morse och mådde illa, var jätte konstig men det fick sin förklaring när jag var till min homeopat idag,hihi....
Fast Älsklingen blev ju glad att jag var vaken så tidigt så vi fick morgonen tillsammans....
Mitt blodvärde hade gått upp till 128 så han frågade vad jag hade gjort? Hahahaha......
Ja jag har tagit bort alla teflon-pannor och köpt ""bara"" gjutjärns- grytor och lagar mat med dom, han sa att det gör mycket då Järnet i Teflon -pannor inte behåller Järnet så det var kanon bra det också....
Ja som sagt idag så har även jag pratat med en god vän i morse som jag inte har pratat med på ja, år och dar hahahahaha..
Vi hade jätte mycket att prata om och det har hänt så mycket sen vi pratade sist så nu var det jätte skoj att få prata lite, och skratt blev det också förstås.....
Sen gjorde jag mig i ordning och hämtade min dotter Therese som följde med mig till Borlänge idag och lilla Elias var också med...
Vi shoppade och skrattade och hade skit kul, hon är rolig hon, jag hörde henne ändå in till mig ifrån väntrummet och deras glada goa skratt......
Elias hade många frågor och det har ju barn!
Passade på att gå in på Kupolen förstås också och kika lite grann.....
Väl hem sen och in på Willys och handla lite, fast frysen är total full nu så vi måste verkligen äta upp det som vi har i den nu....
Men bara man har mat så mår man bra i alla fall...
Det går ingen nöd på oss i detta huset heller!
Väl hemma packade jag upp allting och ringde upp Älsklingen som hade ringt 2 gånger, men jag hade inte hört min telefon, hihi...
Han är så himla go, ringer varje dag och vi pratar och skrattar som vanligt...
Sen kokade jag mitt bark te ""igen"" hihi, och gjorde lite mat så man får nåt i magen.....
Sen har jag bara setat och njutit av min egen tid....
Den behöver jag och jag är värd den också....
Träffade Uffe på Willys så jag och Therese stod där och pratade med han och hans tjej ett tag, Uffe är en snäll kille och har alltid varit det och han verkar ha fått tag på en helt fantastisk tjej och det är han värd, jätte trevlig tjej...
I morgon har jag möte med Läkaren jag och Charlie så nu kommer det hända sker, sen fixa mina naglar på Eftermiddagen också, nice.....
Ja, snart är det helg igen och Älsklingen och jag får tid för varandra igen, mysigt......
Livet går som på räls och jag bara flyter med på nåt sätt.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0