Onsdag 2013-11-13

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade tidigt som vanligt i morse för att sen somna om igen, är skit trött i kroppen och sover hela tiden men antar att kroppen behöver vila efter operationen då, så det går nog över här framöver kanske om jag har tur hihi....
Igår träffade jag min kära kusin på Willys när jag var in  där och handlade så vi kramades och vi har inte setts på jätte länge så det var så skoj så....
Hon var lika glad som vanligt och jag med hihi.....
Igår kväll satt vi och kollade på pengarna på bordet (det är så himla bra) och åt varma mackor för andra kvällen i rad hela familjen, hihi, men gött var det i alla fall...
Vi unnar oss massor hela tiden och det ska man göra, jag varken röker så jag luktar illa inför andra eller dricker speciellt mycket och beter mig illa inför andra hihi, så jag får kanske faktiskt unna mig det då hihi...
Jag har absolut ingenting att skämmas för idag.....
Hämtade upp min älskade dotter Therese på jobbet igår kväll och skjutsade hem henne då hon inte hade nån egen bil, klart att jag ställer upp, och vi har fått jätte bra kontakt nu mot förut och jag är så himla glad för det..
Men som Hon säger att jag är en helt annan människa idag, en helt annan mamma som alltid är så glad och trevlig och aldrig sur, och det är kul att höra...
Hon sa till mig en gång för ett tag sen, att hon är glad att jag blev själv för idag är jag lycklig och hon är så himla glad för min skull att jag har hittat den som jag lever och verkligen är glad med, hon är allt en för go dotter hon!
Sen var det tv-n som gällde efter det, få krypa ner i soffan i den härliga, varma morgonrocken och kramas och bara ha det bra på kvällskvisten...
Det är mys det och det är framförallt kärlek det...
Älsklingen ringde här nu på förmiddagen och sa att jag inte ska laga nå mat idag för han skulle bjuda mig och Charlie på China idag, vad gulligt, på en onsdag? Mitt i veckan?
Så han skulle åka hem och hämta oss och vi ska äta där idag, det blir gott...
Han är världens underbaraste som man kan ha, så rar och go och tänker verkligen.....Han är den man som jag har velat ha hela livet men inte kunnat finna, och vem vill inte ha en sån fantastisk karl?
Jag har blivit bjuden så många gånger av min karl nu sen vi träffades för bara snart 2 år sen så jag har tappat räkningen redan, har aldrig nånsin förut upplevt nåt sånt här fint från en man....
Är inte van att bli så fint behandlad..
Har aldrig nånsin blivit utbjuden såhär förut av en man som jag blir idag?
Men det är så mysigt, och han är verkligen han med stora H i mitt liv!
Jag älskar verkligen denna man, han har allt som en kvinna verkligen vill ha, han är snäll och rar och väldigt omtänksam......
Han tar med mig ut på äventyr som jag inte har en aning om och han överrasker mig hela tiden, ofta också vilken karl!
Anita satt och skrattade igår när jag var där och sa just att jag har fått det så bra så skulle jag byta det mot nåt annat är hon tvungen att spöa mig och Janne med?
Hahahahaha..
Dom är roliga dom, men jag är så glad att alla mina vänner att dom tycker om han, så himla mycket för dom har aldrig tyckt om nån av mina andra karlar speciellt mycket eftersom jag inte var jag då hihi...
Jag var nån annan då men inte den jag har varit i ungdomens dagar.....
Idag lever jag ett helt annorlunda liv så det är ju inte alls konstigt att jag alltid är glad och framåt, ser livet som en klackspark och mår fantastiskt bra helt enkelt....
Jag har väl varit blind!
Om man lever i nåt som bara går av och an varje dag och vankar i samma takt hela tiden och aldrig blir uppskattad för det som man gör så blir ju livet tråkigt till slut....
Men om man lever med en omtänksam man som bryr sig och ser allt man gör och bjuder på det lilla extra så är det väl klart att man alltid är glad!
Igår var mina svärföräldrar hit igen och hälsade på....
Vi SKÄMTADE och skrattade med varandra, helst hans pappa och jag har skit roligt tillsammans.....
Dom är dom mysigaste svärföräldrar jag nånsin haft i alla fall, alltid glada och pratar alltid gott om alla.....
Nu ska jag göra mig i ordning för en middag på China med min familj, det ska bli så gott...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0