Ny vecka igen då!

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade tidigt i morse då klockan ringde och Älsklingen åkte till jobbet för att jag skulle somna om en stund igen....
Klockan ringde (igen) vid halv 8 och då skulle jag och sonen Charlie åka upp och sätta nålar hos Manzanares, jag nålar och hon lite magneter som hjälper han jätte mycket just, nu...
Många tankar och funderingar som han har nu, men det kan jag förstå.....
Åt frukost sen och åkte in till stan och träffade Anita en sväng och fikade där, med Carin , Pekka Erina och Karro,
Hela det underbara gänget.....
Många glada skratt blev det och mys med små babysar också, hihi.....
Sen skjutsade jag Charlie till skolan, dom skulle spela bowling idag och sen har han träff med Jehovas vittnen på eftermiddagen....
Han var jätte glad för det!
Bara han mår bra så mår  naturligtvis jag också bra!
Igår berättade min största dotter att hennes farfar hade gått bort,  hastigt och fort, men hon fick inte ens veta det, undra hur farmor, faster och pappa tänkte där egentligen?
Helt absurbt..
Ingen har ens sagt nåt.....
Dom är ju trots allt släkt med han....
Synd att mina barn inte fick lära känna han lite bättre i uppväxten men det är väl så när ens pappa inte vill ha sina barn antar jag?
Jag har ju några förhållanden bakom mig så att säga som betett sig  så lika i alla fall mer eller mindre...
På det ena eller det andra sättet....
Fy fan för karlar som är svin alltså, dom fattar inte att det är barnen som blir lidande, men som sagt det är deras förlust till slut....
Kom inte och peka på mig nu om mina barn, jag vet att dom i VUXEN ålder inte har kontakt med mig vissa av dom ...
Men när man struntar i dom som små kan man ju fundera varför man skaffar bara fler och fler hela tiden`?
Jag lider verkligen med min dotter men jag vet att man träffas på andra sidan (nån gång efter livet)
Ta vara på varandra medans tid finns för som sagt i morgon kanske nån av oss INTE ens finns längre....
Jag skulle göra allt för att få kontakt med mina barn idag, nu när jag har förstått att jag levde i en djävla stor lögn i många år, jag lyssnade inte ens på mina barn....
Sjukt va?
Dålig mamma ,ja det kan jag hålla med om att jag VAR men det finns faktiskt dom som är värre som mamma än vad jag var jag lovar...
Men några av dom stod starka kvar bakom mig (som tur var) och idag är jag så himla glad att jag har dom hos mig och jag har insett att livet är så mycket bättre när man får leva i kärlek och lugnet....
Jag älskar mina barn och skulle aldrig göra om samma misstag idag men såklart får jag stå för det idag.....
Mitt liv idag går inte att jämföra med förut på långa vägar....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0