lördag

Hej min kära blogg denna underbara dag, vaknade tidigt i morse och hade varit vaken ganska mycket i natt pga av att jag är fortfarande så himla hes och har ont i halsen men klev upp till slut i alla fall, och åt frukost  och gjorde travet och åkte in till stan en sväng, passade på at handla lite tapeter till köket så här ska tapetseras minsann idag, det kommer bli så himla fint....
Allt blir bara nytt och nytt hela tiden och helt i den smak som jag älskar, ....Gammal antik stil men ändå så himla modernt....
Jag bara älskar denna stil och det gör mannen jag lever med också....
Dotter och barnbarn var hit på förmiddagen och fikade en sväng....
Mina små godingar...
Svärmor och svärfar var hit idag på eftermiddagen och fikade och tyckte att hallen blev kanon fin, kul att höra (men den blev ju fin också)..
Det är inget att hymla om....
Therese var hit i förrgår och berömde min karl för att han är så himla duktig, han är kanon duktig på att tapetsera....
Det gjorde han bra!
Hon tycker att jag har träffat en sån mysig man, och att jag verkligen är värd det och vi skrattar mer nu och gör mer saker tillsammans, vi är på ett helt annat plan idag än förut och jag är jätte tacksam för det...
Igår var jag också in till stan bara jag och Charlie för hon behövde lite gel och sånt till håret så vi åkte runt lite och handlade lite överallt och hade en toppen dag tillsammans..
Sen när jag kom hem lagade jag mat tills Älsklingen skulle komma hem ifrån jobbet, det blev vitlöks-marinerade fläskarreer och potatis och hemlagad  gräddsås och goda grönsaker till det.....
Charlie har börjar med 5-2 dieten idag då hon måste gå ner nu i vikt inför sin operation....
Så nu börjar allvaret och jag är så glad att hon har ett sånt bra stöd av både mig och sin låtsas- pappa  och sina underbara systrar som finns där för henne för hon behöver det mest av allt just nu....
Ja, livet går framåt i rask takt som sagt precis som det ska vara i livet...
Och jag hinner inte ens med hihi....
Jag har startat även en ny blogg nu där mitt nya, härliga liv ska vara det viktigaste i den, jag kände att jag ville även ha en blogg som jag kan gå in och skriva i och läsa om allt trevligt med tiden och fint som även har hänt mig i mitt nya liv som började om för mig för 2 år sen...
Ett liv som fick en enorm förändring i mitt liv som jag inte ens hade kunnat drömma om!
Vinsten jag har gjort är högsta för mig någonsin....
Två år som har gett mig mycket mer än vad mycket annat har gjort i livet....
Min dotter har designat den så fint (hon är så himla duktig) med mina fina barn och barnbarn och svärsöner och med kortet på den förlovning som vi gjorde och den dagen som aldrig kan komma igen hur man än gör för det datumet är ju helt magiskt.....
Det datumet är ju också magiskt för mig!
Där kommer jag berätta om mitt nuvarande liv som jag har idag och som fick sin början  på ett helt fantastiskt sätt i mitt liv!
En blogg som bara ska handla om det som är bra och fint i mitt liv, om kärlek och om omtanke på högsta nivå.....
För sen 2 år tillbaka har det ""bara"" skett positiva saker i mitt liv...
Jag hade inte kunnat föreställa mig då hur bra jag skulle få det!
Ett helt nytt kapitel i mitt liv som skulle visa sig vara så himla fint....
Nu har vi nyss ätit och är propp-mätta och idag blev det hemlagat potatismos och korv, mumma vad gott det blev...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0