Fredag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt härliga liv! Vaknade som vanligt vid halv 5 i morse av att älsklingen åkte till jobbet, fick den där underbara pussen som bara en ""man"" som han kan ge en kvinna och sen somnade jag om igen i min sköna varma säng....
Vaknade vid 9 igen och sonen hade försovit sig hahaha, men vad gör det?
Det händer väl även den bästa kan jag tro?
Satt på lite kaffe trots tröttheten som smög sig på och drack det och åt mina mackor sen i lugn och ro som jag gillar att ha på morgonen.....
Idag jobbar älsklingen  till 4 då han är på kurs och jag börjar 4 hahaha...
Han dag och jag kväll....
Så idag hinner vi inte ens träffas, jag kommer längta ihjäl mig efter han idag!
Men sen får vi träffas ikväll i alla fall och får sova ihop, det är mys på högsta nivå och oändlig kärlek det, att få vara tillsammans en hel natt och få sova med den som man älskar av hela sitt hjärta och  som man också blir älskad av tillbaka....
Och att han sen finns kvar vid min sida på morgonen när jag vaknar också!
Han är bara , bara min och jag behöver absolut inte dela han med nån annan, det känns alltför härligt..
Han ger mig en sån himla glädje i mitt liv bara av att han kan finnas hos mig, han ger mig så mycket som jag aldrig har sett eller fått förut i livet.....
Hans vänner skrattar och vi har så kul ihop, dom livar verkligen upp ,mitt liv till max varje dag som jag slår upp mina blåa ögon....
Igår kväll var jag hos mina underbara svärföräldrar, (för dom är verkligen unika) och fikade, skrattade och hade det mysigt..
Ingen stelhet utan helt vanliga naturliga människor helt enkelt...
Det är som det ska vara med såna......
Inte många som har såna underbara svärföräldrar i alla fall det kan jag lova, dom får man leta efter, om man nån gång hittar såna underbara svärföräldrar förstås?
Det är inte säkert alls!
Det gjorde jag men det tog också många och massor av år och framförallt tid av att hitta det...... 
Idag ska som sagt jobb ett kvällsskift,  så nice och det är så himla skönt att vara tillbaka, friskare än innan och sugen på att bara få vara där, många glada skratt blir det och jag har världens bästa arbetskamrater, jag trivs som fisken i vattnet...
Idag skulle min bror ha fyllt 69 år om han hade fått levat, ligger i samma grav som min mamma och pappa, vi hade mycket kul ihop och skrattade jämt när vi umgicks, varför gick du bort i så unga dar?
Det är orättvist att alla snälla människor ska få gå bort för tidigt när det finns såna som verkligen är elaka människor som bara får fortsätta att leva och fortsätta  att få såra och bara leka en lek med  andra människor och dom ska minsann få chans på chans men inte nån som verkligen förtjänar det?
Ja världen är orättvis ibland men jag tror att det kommer tillbaka så småningom....
Om man skulle veta i förväg vad som kunde hända så skulle n,am kanske inte våga ta chansen, men om ödet får bestämma så blir det ju som det blir..
Och för mig blev det helt fantastiskt liv, hade aldrig kunnat ana att det skulle bli så bra....
Jag hade aldrig vågat ta den här chansen på egen hand?
Men jag fick chansen och jag tog den och idag ångrar jag verkligen inte att jag chansade alls, jag har träffat den största kärlek som man kan finna på jorden och han är bara min...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0