Fredag och helg igen...

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade ganska tidigt i morse och jag hade sovit som en stock i natt, skönt med tanke på att sömnen har varit lite si och så nu i veckan!
Klev upp och Bella ringde så hon kom hit och så lilla Thilde med så vi fikade lite här på morgon kvisten.....
Igår storstädade jag hela huset så nu är det skinande rent och idag kan jag bara slappa om jag vill, men jag är alldeles för rastlös för det hihi..
Måste hela tiden ha nåt att göra fast jag skulle behöva vila lite också ibland...
Tror att det blir en vända in till stan en sväng och fika med en vän idag också, sen har jag funderat att beställa hem lite mat på China och bjuda min son Charlie och det stora hjärtat på ikväll, det är ju så himla gott.....
Tre eller fyra små rätter är mumma, och sen bara få mysa ner sig i soffan och bara få ta det lugnt.....
Bara få kramas och gosa och bara få ta vara på varandra...
Magen känns ganska okej idag men den kom också igång igår lite grann, drygt med en mage som inte vill som jag vill jämt.....
Dagarna går så fort nu och det blir fort mörkt ute så det gäller att njuta av ljuset medans man kan......
Skönt att det äntligen är fredag igen nu idag och hela helgen får jag njuta med den som jag älskar, mitt hjärta hihi, det är kärlek och mys det!
Tänk att få somna på en varm och skön arm hos sin älskade på kvällen och samtidigt få vakna på samma arm morgonen efter, det är kärlek det till en och samma person det!
Älskar han så himla mycket och han är den som jag inte trodde fanns, för jag trodde seriöst inte att det finns så underbara män, som är så rara och fina i sättet, snälla och omtänksamma som han är?
Jag älskar han bara mer och mer för varje dag som går, jag saknar han så fort han går ut genom ytterdörren och tills han kommer hem igen, men saknad är bara bra, det stärker kärleken så otroligt mycket.....
Att ha någon som älskar mig som jag är och för den jag är, och trots den jag är, är för mig den största vinsten någonsin i mitt liv....
Ja nu går tiden fort och snart är det jul igen!
Lite julkappar till barnbarnen blir det väl, och nu är Charlie så stor så hon får nog en slant istället, det älsklingen har köpt till henne kommer hon att bli storm-glad åt..
Han är som en underbar pappa åt henne, det hon inte har men ändå har i han....
Fin pappa och morfar fast man inte har varken barn eller barnbarn,(det säger väl allt)
Världens bästa för det är inte ""alltid"" den som är det på riktigt som räknas utan faktiskt den som bryr sig på riktigt!
Nu ska jag sitta och längta efter den som gör mitt liv så himla glatt, och hoppas på mys ikväll och kanske lite till.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0