2013-11-26

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade redan vid 5 igår morse och var helt klar-vaken, kunde inte sova, så himla myko......
Men somnade om en stund i alla fall till slut och fick min  frukost och mitt härligt goda bark-te (inte) och mitt goa kaffe i alla fall.....
Fortfarande hade jag ont i magen så jag hoppades att den skulle komma igång  under gårdagen....
Men icke sa Nicke!
Möte på jobbet har det varit igår, som jag var tvungen att gå på trots min onda mage....
Både bra och dåliga nyheter, men vi fick fram det vi ville få fram i alla fall.....
Skulle ha hämtat mina Yantra- mattor också igår som jag hade beställt men kunde knappt sitta och så skulle jag ha varit på en seans, som jag har längtat efter men kunde tyvärr inte då jag har en krånglande mage just nu...
Men jag hopas att det blir fler gånger för jag hade velat gärna vara med igårkväll...
Det är så spännande när man får nån från andra sidan som kontakttar en, och man får höra vad dom säger......
Sist jag var iväg så var det min bror och min pappa som var med mig, och det kunde jag aldrig tro?
Men spännande var det och jag är glad att dom tycker att jag har valt helt rätt nu i mitt liv och att dom ser att jag är glad och lycklig i alla fall, det gläder mig att dom är med mig och att dom finns där.....
Varje gång jag är till graven idag så är jag så glad, jag ser dom framför mig och jag vet att även mina fina barn är till graven och tänder ljus för de mina fina, mysigt....
Jag har gjort den så fin för den ska ju vara fin...
Jag har satt Ljung och granris på vintern och fina blommor på sommaren i 10 års tid och jag är så glad för att jag har skött den också, trots att det ska vara en till grav-vårdare men jag vet inte vart den andra tog vägen i alla fall för han har inte synts till....
Inte på långa vägar, men min mamma ser i alla fall att jag bryr mig och det är huvudsaken för mig...
Ja huvudsaken är ju att graven är fin och att den blir skött av nån och att jag vet med mig själv att jag fixar den, och så har jag ju mina fina barn som också sätter lyktor på den så fint....
Ena min son har satt en jätte fin lykta där så den brukar lysa så himla fint.....
förut mådde jag dåligt av att gå dit men ny bryr jag mig inte mer, utan ser bara mina fina föräldrar som ligger där och min härliga bror som jag hade.....
Jag ser glädjen nu i det jag hade och inte det som jag absolut inte gjorde fel i, det är så skönt....
Min Älskling har fått mig att se saker på helt andra sätt och jag är så glad för det, han ger mig sånt jag aldrig trodde var möjligt att få eller se?
Han är det bästa som har hänt mig, och jag är alltid glad i hans sällskap och med hans underbara vänner och mina med som gillar han så himla mycket, det är nåt som är så positivt i mitt liv idag, att dom gillar han och ser att jag är en annan människa idag....
Idag är det redan Onsdag och igår kväll mös vi bara ner oss i soffan och kollade på tv....
Idag blir det en färd till andra vidder som ska bli kul...
Vi ska åka till Fagersta en sväng idag jag och en vän, Charlie och mina fina släktingar och kolla lite på Picaboo,,,,,
Vi brukar göra det ibland för dom har så mycket fina saker där....
Sen ringde sonen Charlie i morse halv 8 och talade om att han hade ont så jag sa åt han att ringa vårdcentralen, så nu har jag hämtat han i skolan och vi varit där och det var det vi befarade(eller det jag befarade)
Så nu ska vi hämta medicin efter 4 idag så han kan bli frisk igen....
I morgon ska jag jobba ett skift,  äntligen, ska bli så skönt att komma tillbaka nu efter operationen igen och träffa dom bästaste arbetskamrater som man kan ha, jag träffade dom igår en snabbvända och dom saknade mig och min humor hihi......
Idag sitter jag nu och bara njuter av min egen-tid som jag älskar, snart hämta sonen i skolan (igen) Hihi, och åka in till stan och hämta en vän och släkting för at åka iväg till andra vidder och härliga äventyr......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0