Torsda

Hej min kära blogg idag igen, vaknade som vanligt med värk, fattar inte att det inte läker ihop så man åtminstone kan vara uppe och gå men icke sa Nicke att det gör?
Tråkigt att bara sitta eller ligga och inte kunna göra nånting...
Jag vill bara att detta ska ta slut nu..
Och mitt i alltihopa så håller idioter på att djävlas, utan att man tänker på själv vad man gör..
Det går bra att säga att andra gör saker som inte ens är sant när man inte talat om allt själv vad man gör...
Hålla på att anmäla folk för falska saker när man själv lurar sina egna (så kallade) bästa kompisar på pengar i den form att man köper saker till sina barn(men inte betalar dom sen)
Fy fan vad lågt säger jag, och sen en annan psykopat som tycker synd om en, den vet inte ens vad som sker så HEN kan bara hålla käften tycker jag...
Att man stjäl en bil som står i nån annans namn på nån annan som inte ens har körkort och ställer till så personen får böter, snällt, men nu får det snart vara nog på allt, bara för att en person ska komma undan med allt djävelskap som görs både hit och dit och till alla...
Eller att man säljer andras grejer till nån man känner för några lådor öl, fy fan säger jag bara, vad lågt, bara för att man är alkoholist och missbrukare, sopa rent framför din egen djävla dörr själv innan du hittar på en massa lögner om andra....
Sälja stulna bildelar som man själv har plockat ner bilen, och hota andra och våldsföra sig på dom, nej nu djävlar räcker det...
Skära sönder andras däck på bilarna och tända eld på bilar verkar vara en hobby för en idiot...Och sen skylla på nån som är oskyldig?
Tänk om alla visste vad personen går för, ni som håller HEN bakom ryggen och tror att hen är from som ett lamm, är ni blinda eller bara dumma på nåt sätt?
Att ljuga på en av sina svärsöner som jag tyckte om att han hade stulit extra-ljus en natt men egentligen var det lögnaren själv som var framme (igen) och jag gick på det...Som vanligt..
Att lura folk både hit och dit och blåsa sina egna vänner på både pengar och saker är helt fel..
Hot och våld har jag fått nog av, tänk om vissa kunde se sina egna brister vad man gör istället och skaffa sig ett liv?
Hur fan kan man leva i en sån stor lögn säger jag?
Ja antagligen är man kanske lite blå-ögd men det är jag i alla fall inte ensam om och det är skönt att veta..
Det jag har mist har jag också mist och mycket pga en stor djävla idiot, men nu räcker det, jag tror jag ska ta fram det jag har nu så kanske det blir andra saker på gång...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0