tisdag

Hej min kära blogg idag igen!Vaknade redan vid halv 7 trots att jag var ledig, men somnade om till halv 10 igen, skönt med en sovmorgon.......
GJorde mig iordning och skjutsade dotter till Saxdalen och fortsatte sen in till stan och fikade med en kompis och sen gick vi runt elljuspåret, och det var kanon skönt.........
Åkte sen hem och kom hem till älsklingen som hsde börjat med maten, och han sa att han hade en överraskning till mig.......Han sa att jag fick leta i huset hihi.........Men sen sa han att det låg i sovrummet........Han hade köpt en surfplatta åt mig,så nu har vi alla en varsin i familjen hihi........Han är allt för go och jag är inte van  att bli så bortskämd som jag blir av han........
Sen när vi hade ätit åkte jag upp till dotter och hälsade på, hörde lite sjuka saker som man inte gör som förälder,men alla väljer vad man vill göra med sitt liv själv......
Tyvärr är det nog så.......
Är så glad att jag kommit ifrån allt som var fel,jag förstod nog inte att man inte ska behöva bli nertryckt och tvingad till saker som är onormalt av en man......
Idag är jag älskad för den jag är och hur jag är utan några krav och hot om allt för att man inte får som man vill......
När man vill......
Idag har jag en man som inte utnyttjar situationen och tar allt i akt när man ger fingret så tas hela handen........
Jag har idag en man som förstår vad kärlek äroch framförallt vad den går ut på, en man som tar mig för dn jag är och som jag slipper vakna av att nån gör saker som är fel med en,,,,,,,,
Idag har bag förstått vad som är rättoch fel och attman inte ska behöva leva under hot om att om man inte får som man vill så görman sjuka saker,,,,,,,
Jag älskar den man jag lever med idag och jag behöver inte vara rädd för att säga vad jag tycker eller för om eller när han ska få ett utbrott........
Utan jag kan leva i trygghet och veta att jag kan säga det jag vill och vad jag tycker, utan att behöva sitta på nålar om vad som ska hända........
Jag hargjort många fel och misstag i mitt liv som jag aldrig kommer få tilDom misstag jag gjorde fårjag stå förlbaka hur jag än beter mig, och det har jag förstått  nu idag men vissa människor får fördelar fast detvar just pga den människan som jag blev tvibgad att ta avstånd och inte fick för den.......
Men jag får vara glad för detjag har idag och att jag kom undan med livet i behåll.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0