Tisdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade tidigt i morse och hjärtat åkte till jobbet, somnade om ens stund igen innan jobbet kallade igen då.......
Klev upp och var tidigt på jobbet (som vanligt) , och gjorde mitt skift och skrattade som en tok på jobbet, jag måste ha haft turen att få dom allra bästaste arbetskamrater som man kan och som finns!
Sen hem en vända och lagade mat och åt på verandan i det fina vädret med hjärtat.....
Sen tog jag det lugnt ett tag, allt är ju redan städat och allt är snyggt i huset och varje liten sak står på sin plats precis som dom ska göra och för att jag ska trivas med livet också...
Allt ska vara rent och fräscht och stå där det ska stå för att jag ska kunna koppla av.....
I morgon blir en spännande dag, fast nästan alla dagar i mitt liv är fyllt av så himla mycket glädje så vad mer kan man egentligen begära?
Ingenting...
Det som jag har idag är jag så himla rädd om och jag har förstått så himla mycket på det senaste året vad som var rätt och fel, men ibland leder andra människor in en på fel bana och då blir det så....
Men idag är jag en annan människa som tänker på ett helt annat sätt, inte lyssnar på nån annan som ska bestämma vad eller hur jag ska göra med och om allt i mitt eget liv utan nu gör jag som jag vill själv.....
Och passar det inte dom jag lever med så då är det väl så då, det är inte mitt problem...
Jag behöver aldrig vara rädd att gå dit jag vill när jag vill utan jag gör det bara...
Jag behöver aldrig mer åka  nån djävla berg och dalbana i livet och inte veta vad som är sant och falskt, utan raka kort på bordet och ingen fantasi nå mer i mitt liv, inget ""kanske"" eller skylla alltid på att nåt annat kom emellan, om man är mån om den man älskar säger man ""alltid"" SANNINGEN HUR ONT DEN ÄN GÖR..
VEM VILL LEVA I EN LÖGN?
VEM VILL FÅ REDA PÅ EFTER MÅNGA, MÅNGA ÅR SÅNT SOM MAN TROTT HELA tiden men nån bara ljög?
Jag önskar att alla snälla människor en dag får den man verkligen kan lita på och bli älskad av för den som man är, jag önskar att dom som inte kan älska bara en ska också få samma mynt tillbaka en dag..
Tänk om alla människor var lika trogna?
Men det är väl tur att det finns såna som inte kan vara det också, hur skulle annars våran värld se ut.....
Då skulle ju alla tro att dom var kungar och det skulle ju inte gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0