Måndag

Hej min kära blogg ännu en dag, en dag som idag var mulen i morse när jag klev upp runt halv 6 för att göra mig iordning......
Älsklingen hade redan åkt till jobbet och jag vaknade till och åkte till mitt jobb......Dö-trött sen jag jobbade kväll igår.....
Tjejerna sov så sött....
Det har varit en tung dag på jobbet idag, men det är sån som ingår ju tyvärr i mitt jobb, men jag älskar det ändå, det tråkiga ger även glada saker, och framförallt mina härliga arbetskamrater, vi skrattade igår så tårarna sprutade, fan vad dom är roliga att jobba med...
Men nu är jag helt slut i min kropp igen, värk och tröttheten som kommer smygande ibland.....Kommer sova som en stock inatt tror jag....
Tror jag ska somna på ett riktigt mans-bröst som jag gjorde igår kväll hihi..
Såg ett av mina fina barnbarn idag när jag åkte förbi till en vårdtagare ,  han är så fin ,men får ju tyvärr inte träffa han, men så kan det ju bli ibland.....
Saknar han så mycket men som sagt man kan inte haka upp sig på sånt som inte går att få utan jag är så glad för det jag har istället....
Man får ta vara på det man har, för jag har mist så mycket i mitt liv bara pga en enda elak människa i mitt liv, men som tur är han borta med vinden nu, kanske alldeles för borta?
Idag lagade jag mat när jag kom hem och vi åt hela familjen tillsammans, och dotter diskade åt mig, hon är så duktig....
På Lördag ska Charlie och hennes låtsas pappa iväg och fiska på en familjedag igen , då blir det även en tävling, så jag hoppas att hon vinner då då!
I morgon är jag ledig och då ska jag passa på att hälsa på en vän i Smedjebacken en stund och ta en fika, sen är det fullt upp hela veckan igen....
Men är ledig i helgen och då ska jag bara njuta av det härliga livet....
Och med hjärtat såklart eftersom vi inte har nå mycket tid tillsammans nu .......
Charlie håller på att kolla efter en kanin som hon vill ha.... 
Det blir nog bra med allt till slut skulle jag tro..
 
Att få ha någon som älskar mig för den jag är, och trots den jag är, är för mig att ha vunnit högsta vinsten...
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är aldrig någon som sagt att du inte får träffa honom.. men han och många på din sida är du skyldig en STOR ursäkt för du om någon har pratat skit om både barn och barnbarn..

Svar: Jag har gjort många misstag i mitt liv och det har jag förstått, och även insett, men när andra får träffa sina låtsas barnbarn och såna som inte är deras barn fast den har pratat mest skit av alla om mina barn och barnbarn och jag har blivit tvungen att lyssna på nån som ljugit om allt så kan man bara konstatera att det är jag som blev lidande av det och dom konsekvenserna har jag också tagit, och får förmodligen också fortsätta att ta och idag ser jag allt ifrån en annan sida och jag kan inte göra det bättre idag tyvärr, så jag ber om ursäkt, men jag kommer aldrig att få tillbaka det jag hade och så är det bara.. Det får jag acceptera, men sakna får man faktiskt göra med vissa människor även om man aldrig kan få det tillbaka....
ulla Edenstad

2013-05-13 @ 19:00:34
Postat av: Anonym

Ni bägge har en varsin version och har gjort mycket dumt bägge.. men det är ingen som vill ha med den personen heller att göra mer..

Svar: Det ar tråkigt att höra, men tack för dina svar, det får mig ännu mer att påminna mig det fina som jag en gång gått miste om, ångrar mig så mycket att jag lyssnade så mycket på fel person ,men den man lever med tror man ju talar sanning.....Men idag är jag mycket mer rädd om det jag har då jag har mist många i mitt liv som jag älskar och det är försent at reparera nu, men jag försöker tänka på dom underbara ändå och minnas alla fina stunder som vi en gång hade, och det får mig att se framåt och att vara glad för det som jag har...
ulla Edenstad

2013-05-15 @ 17:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0