Lördag

Hej min kära blogg ännu en härlig dag i mitt liv! När jag vaknade i morse så vaknade jag bredvid den mannen jag älskar och kommer älska mest.....
Det var mulet ute men i hjärtat skiner solen varje dag som jag vaknar upp med en arm runt min kropp som jag vet älskar mig för den jag är hihi..
Sovit hela natten bredvid den stora kärleken och hade mycket mys i morse och mer därtill då vi inte träffats så mycket under veckan då vi gått olika skift, så det var mys på högsta nivå, hihi...
Härligt...
Idag regnar det ute och så i morse hade vi besök av dotter och svärson med familj, Älsklingen ritade och myste med lill tjejen såklart....
Sen åkte jag och handlade lite och lagade mat åt oss och körde igång en tvätt....
Sen åt vi och jag tog det lugnt medans älsklingen håller på med badrummet som kommer bli så himla fint.....
Tycker om att sitta lite för mig själv emellanåt, och helst en sån här vecka när man har jobbat som en tok också....
Nästa vecka blir ännu värre, hihi, men vad gör det då jag har världens bästaste arbetskamrater....
Har nog dom bästa som finns tror jag!
Jag har mycket funderingar även varför och hur ibland om livet och dess funktion?
Mycket är meningen även om man kanske ibland går förbi sitt  eget öde, allt har nog en mening i alla fall....
Att börja om från noll och ingenting till att få det mesta är väl bra, och det känns som om jag fått allt jag vill ha idag!
Även om jag saknar en liten del av mitt liv som fanns förut men inte finns mer idag...
Dom som valde den falska sidan och inte den sanna....
Det som jag inte kan få kan jag ju inte lägga energi på har jag märkt....
Som sagt men allt har en mening ändå....
Man ska absolut inte kämpa för nåt som ändå aldrig kommer att bli som man vill utan ska lägga den energin på det som man har och på det som finns istället.....
Då blir man så mycket gladare istället....
Ibland blir man helt fel behandlad  och betyder inget mer än när man bara ska ställa upp och den som ljuger får det den som talar sanning ska ha men inte får och det får man ta i alla fall, men taket har ju inte rasat in än i alla fall....
Jag har  haft mycket som jag funderat på i mitt liv, mycket negativt som jag har ägnat mycket tid åt och mycket positivt som jag har också har förorsakat, men det får jag stå för, både misstag här o där, men ibland kommer glimten fram ändå och man träffar nån som verkligen betyder så mycket för en...
Varit och kollat på en husvagn idag, mys....
I morgon ska älsklingen ta ut mig på en hemlig utflykt, han är bara för go, en riktig romantiker är han och jag är så glad att jag har han....
Han ger mig det jag aldrig fått förut, kärlek, omtanke och mys och ger mig små enkla men roliga saker som åker iväg och gör saker med mig som man ska göra.....
 
När jag SER mig omkring så SER jag gräsmattor som grönskar och blommor som knoppas ♥  JAG ser DIG min ÄLSKLING som är Så härlig ♥ Om några timmar är denna dag ett avslutat kapitel ♥ Imorgon väntar ett nytt oskrivet blad på MIG ♥ Väntar på att fyllas med glädjeämnen ♥JAG NJUTER NU av denna kväll och MYS med DIG ♥ Var rädd om DIG och var snäll mot DIG ♥ Lev HÄR och NU ♥ Kom ihåg att änglarna vakar och är med DIG var DU än är ♥ Med dessa ord önskar jag DIG en fin kväll ♥ Varma Kramar Till DIG ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0