Lördag

Hej min kära blogg! Vaknade och åt frukost med min underbara familj, sen åkte dotter och mannen iväg på en fiskedag idag.....
Jag själv myste lite i huset och åkte sen in till stan och handlade lite, och mellanlandade vid Anita och fikade lite, träffade även Janne där, så kom dotter dit också.....
Sen hem och laga lite mat till familje-medlemmarna....
Gött, gött....
Förstår inte att människor som inte vill läsa min blogg gör det ändå?
Inatt ska mommos lilla älskling Wilma sova här, hon ringde och frågade och så klart får hon det....
Skönt att veta att man har en familj....
idag orkar jag ite skriva nåt mer, så nu ska jag snart mysa med lill-tjejen och älsklingen lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0