Fredag

Hej min kära blogg! Nu har jag inte skrivit på några dagar..Har varit fullt upp med att jobba och träffa vänner för att fika...
Har faktiskt inte så mycket att skriva om mer än positiva saker för min del men att jag tänker på somliga som har de svårt  just nu, man ska vara rädda om varandra för i morgon kanske vi inte ens finns, vad vet vi?
Man ska aldrig välja bort nån för  att nån i ens närhet vill det utan man ska vara rättvis mot alla, så tycker jag i alla fall....
Man ska behandla alla lika i vilket fall som helst, tänk om man nån gång glömmer bort nån!
Jag säger bara ta vara på varandra och var rädda om det ni har, jag vet hur det är att bli bortvald istället för nån annan som betyder mer om nån vet....
Jag vet hur det känns att inte få vara med på det som alla andra är med på men som man själv vill vara på helst av allt, men som sagt en dag är jag också borta och då är det så....
Sköt om er alla fina vänner........
Jag vill bara säga att jag älskar er...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0