Fredag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade när klockan ringde halv 6 i morse och det var bara att kliva upp...
Dödtrött......
Åkte till jobbet och mina underbara arbetskamrater lät mig gå tidigare ifrån jobbet idag då jag fick en akut tid hos min tandläkare....
Hade en inflammation i tandbenet sen jag drog ut min visdomstand, ont gjorde det och öm är jag allt nu hihi...
Men nu hoppas jag att det blir bättre...
Djävla krångel med allt.....
Igår hann jag inte skriva nå här då jag ""förstås"" jobbade som vanligt och sen hem och lagade mat, sen tog vi en promenad på 6 kilometer, det var så skönt ute igår....
Idag har jag handlat i stan och mycket folk var det.....
Gått en promenad idag också, hälsat på världens bästaste svärföräldrar och drack kaffe på verandan där.....Mysigt...
Man kan inte ha bättre än dom, har ju varit med om mycket värre räv-kärringar i mitt liv till svärmor ,som bara ljuger om ""precis"" allt och skyller på allt och alla ""utom"" sig själv förstås, men när man börjar gå på sina barnbarn och pratar om att dom är psykotiska då vete fan om man är riktigt klok i huvet?
Hur tänker man som människa när man gör nåt sånt, och håller nån bakom ryggen som man tror att man känner men egentligen känner man inte personen ""över huvudtaget""
Tycker så synd om mina barn som blir utsatta på detta viset och ska få höra än det ena och än det andra i lögner och sen får man själv höra hur dålig man är?
Är det för att vissa har samvetskval eller?
Bara av att ramla in i nåns liv sådär utan att ha brytt sig på många, många år, säger ju ""allt"" och sen står man helt plötsligt bara där och tror att man vet allt, tur det finns människor som vet hur du är?
Och hur du har bettet dig i dina dar....
Tur att dom har berättat om din ungdom, vet vem en person går i samma spår på nu.....
Bara utnyttjar och gör andra människor illa hela tiden.....
Kul att leva i en livslögn, jag om nån vet hur det känns....
I morgon ska Dotter Charlie iväg och fiska med sin "" pappa"" ja han som är pappa i själva verket, man är inte pappa bara för att man står som det på papperet utan den som bryr sig, och det är inte svårt att räkna ut vem det nu kan vara?
Den som finns där ""alltid"" såklart.....
Jag är ledig hela helgen och jag ska bara njuta av min härliga familj och mina vänner och det fina vädret förstås.....
Sen göra nåt gott förstås åt familjen som jag älskar så mycket.....
Mycket mys och gott på helgerna här, hihi....
Idag beställde vi pizza och det var kanon gott, man måste unna sig ibland....
I morgon kanske det blir att grilla lite?
Jag är så glad att jag har nån som tycker om mig för den jag är, som inte slår mig och som inte tvingar mig till sjuka saker nå mer.....
Det är inte lätt att leva ett liv med nån som är elak....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: du vet vem !!

Du... det finns gränser hur långt man går.... jag vet det... det finns också gränser för vad man skriver Ulla Kristiansson Frykberg eller vad du nu heter..lite namn efter humör kanske ???
Att skriva att ditt ex. Vilket jag tror du menar slagit dig ??? Nej nu får det vara nog.. jag är själv inte den bästa...
Men varför inte anmäla... du som till och med anmälde dina egna barn... det borde väl vara noll att anmäla den som du bodde med då...
Å dina underbara barnbarn.. var det inte så att du å morfar önskade att abort blev gjord ??
Men ifs då skulle ju inte den lilla mormors ängel finnas..
Jag är så himla trött på dig och ditt jävla snack..jag försvarar ingen... men skärp fig gör fan tant tapetsera väggarna med anmälningar... du måste jobba med ditt förgångna innan du kan gå vidare.. det e en sak som är säker... man kan bli påverkad av andra... men träffar man en tonåring / ung vuxen då du gjorde.. så borde du kommit längre än att du lät dig KONTROLLERAS av en kid... eller ... usch för människor som rider på andra .. å då menar jag RIDER

Ger mitt liv på att du inte publicerar den här kommentaren... men jag gör det på fb inte du gör det... ok tant utnyttjad hjärntvättad å allt du nu varit..men misshandlad ???? Lägg ner !!

Svar: För det andra lilla vän så har jag aldrig amält mina barn, det var min så kallade man som gjorde det för att han tyckte att mina barn var sjuka i huvet, nice va? Nu fick du reda på det också....Det är så himla mycket jag har fått reda på efter att vi separerade och du vet inget för du var inte ens med på den tiden ,utan ta vara på tiden med han själv nu istället eftersom han är viktigare än annat i ditt liv.....
ulla Edenstad

2013-05-18 @ 01:37:29
Postat av: Anonym

Du... det finns gränser hur långt man går.... jag vet det... det finns också gränser för vad man skriver Ulla Kristiansson Frykberg eller vad du nu heter..lite namn efter humör kanske ???
Att skriva att ditt ex. Vilket jag tror du menar slagit dig ??? Nej nu får det vara nog.. jag är själv inte den bästa...
Men varför inte anmäla... du som till och med anmälde dina egna barn... det borde väl vara noll att anmäla den som du bodde med då...
Å dina underbara barnbarn.. var det inte så att du å morfar önskade att abort blev gjord ??
Men ifs då skulle ju inte den lilla mormors ängel finnas..
Jag är så himla trött på dig och ditt jävla snack..jag försvarar ingen... men skärp fig gör fan tant tapetsera väggarna med anmälningar... du måste jobba med ditt förgångna innan du kan gå vidare.. det e en sak som är säker... man kan bli påverkad av andra... men träffar man en tonåring / ung vuxen då du gjorde.. så borde du kommit längre än att du lät dig KONTROLLERAS av en kid... eller ... usch för människor som rider på andra .. å då menar jag RIDER

Ger mitt liv på att du inte publicerar den här kommentaren... men jag gör det på fb inte du gör det... ok tant utnyttjad hjärntvättad å allt du nu varit..men misshandlad ???? Lägg ner !!

Svar: För det första har jag aldrig velat att min dotter skulle ta abort?,Det var min man som var påstridig om det, ja jag var rädd för han, kanske var just därför som jag inte anmälde allt....Ingen kan komma och tala om för mig vad jag har gått igenom, när man inte vet ,man jag vet, jagvet att det är Du som skriver,jag är inte dun i huvet,men om du nu inte förstår bättre ä att lämna det du har bakom ryggen och vara rädd om din egen familj som verkligen älskar dig så ska du inget ha. publicera det du på Fb det är du ju van att göra med mig?.........Du som inte ens anmäler det han gör mot dig, helt sjukt kan man tycka....Tycker inte att du ska lägga dig i alls över huvudtaget, när du inte vet nånting om nåt.....Ja han var bara en tonåring med svårt missbruk när han träffade mig men tydligen så räckte inte jag till utan drogerna var viktigare att ta tillbaka....Han kanske skulle vara mer rädd om sina barn och inte säga upp kontakten med dom heller här och där.... Jag har kanske gjort många misstag i mitt liv , ja det ha jag men jag lider för det också, men ta vara på det du har innan du mister allt lilla vän och innan du kommer och talar om för mig vad jag ska göra...Om du visste om jag anmält eller inte skulle du inte säga nåt, ta reda på sanningen istället...
ulla Edenstad

2013-05-18 @ 01:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0