Fredag

Hej min kära blogg en ny dag igen! Vaknade hela natten och hade ont och hade även en panik-attack, som jag inte har haft på länge (ja, jag vet inte när jag hade en sist)?
Vaknade sen vid 5 i morse igen och mådde lika dåligt fortfarande, men kröp nära mitt  älskade hjärta och fick ligga på hans arm, är så skönt att veta att han finns där (alltid)....
Han och jag låg och pratade om allt och ingenting och han är så lugn och bra när man inte mår så bra..
Han är den mest älskvärda och fina person som jag har träffat....
Allt känns bara så rätt....
Man kan be han om allt och han finns där hela tiden...
Jag är inte van att nån bryr sig i mig så utan jag har hela tiden fått skött allt hur illa det än har sett ut...
Idag har jag fått reda på ännu mer lögner, som samlas tydligen på hög, och dom tar tydligen aldrig slut men nu ska allt sägas och allt ska fram även om det svider...
För andra.....
Tur att jag har sparat allt med det som behövs så dom får se själva vem som ljuger eller inte?
Den som tror på allt som sägs ska nog se till att ta reda på sanningen....
Den som tror att man kan göra vad som helst UTAN att själv bli straffad tror fel......
Vad jag vet så är man snäll får man snällt tilbaka och tvärtom.....
Man ska aldrig ljuga på nån annan eller o nån annan, för det kommer en dag då all SANNING kommer fram om en själv....
Idag ligger jag bara i soffan igen och tycker synd om mig själv, inte kul att må så här?
Har precis fått i mig lite mat, är så hungrig men har så svårt att äta bara....
Men ikväll är det bara att fortsätta att ta det lugnt och att ligga i soffan och kolla på tv, saknar min älsklingen, men snart kommer han också hem så det blir bra....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0