Torsdag

Hej kära bloggen idag igen! Vaknade med han som är mitt liv bredvid mig igen , ännu en dag och det är livet det, att få känna att man har den man älskar bredvid sig varje natt och varje dag i sitt liv.....
Nån som håller om en varje natt och att somna och vakna med....
Ligga på en arm, en varm sådan med nå mysigt att smeka på....
Inte på nån mans arm som denne  delar med nån annan, hihi...
En riktig man ska det vara,  trogen och snäll och omtänksamma och som vet att man håller sig till den man har och riktiga män ska ha hår på bröstet annars är dom inga män hihi...
Bara pojkar som är i en låtsas-mans kropp....
Skönt att veta att man har den man älskar bredvid sig och tänker på dom stackarna som måste smyga med det bakom sin riktigas rygg utan att man kan visa det öppet för att man tillhör nån annan och ska behöva veta att den som man tillhör även tillhör nån annan också fast på riktigt och att man slipper tänka varje gång man ligger bredvid sitt hjärta att snart ska han åka hem till sin andra...Till sitt .Riktiga liv....
Sitter och skrattar stort för mig själv och det blir bara bättre och bättre med tiden som går..
Tåranra sprutar nerför mina kinder och jag bara skrattar mer och mer...
Ja som sagt sanningen kommer alltid fram även om man inte vill det eller tror det..
Små saker dyker även upp om man inte tror att dom gör det hihi...
Träffade en vän idag som också har fått upp ögonen äntligen! Skönt att bara höra att det  inte är bara jag  som  blev drabbad utav olycka och otrohet från en man utan kärlek utan att det fanns flera som blivit utsatta av samma människa.... 
Och finns fler skulle jag kunna säga, även nu, patetiskt, vissa lär sig aldrig och tror att man kan komma undan med allt, men vissa är blåögda och vissa inte utan det finns faktiskt smarta människor också som ser och framförallt får känna hahahahaha......
Och inte bara jag...
Fler och fler som får upp ögonen nu, men om man inte säger samma sak till alla utan olika till alla så blir det nog så japp...
Det är alltid så att DEN känner DEN som känner Den som känner Den och så möts olika människor och det visar sig att samma man haft alla samtidigt smart siddu....
Smaskigt med bakterier som vandrar från kvinna till kvinna eller tjej till barn eller vad somhelst...
Jag tycker att ALLA som är otrogna mot sina partners så varför lämnar man inte det man har om man vill ha nåt nytt, man kan inte både ha kakan och äta den....
Såra andra människor är vad ni gör som utsätter era stackars partners för det här, men som man lever lär man ju tydligen...
Jag har haft en helt underbar uppväxt med en mamma och en pappa som brytt sig och varit varandra trogna utan att bråka om skit-saker framför oss barn men har man sen en mamma som är  ständigt otrogen pch ljuger på allt och alla så blir man kanske sån själv när man växer upp, vad vet jag?
Lik mamma men man kan vara söt ändå.hahahaha.....
Eller växa upp med  sin mamma ,vilken mamma förresten?
Menar hon som ALDRIG fanns där utan bara kom in i bilden sådär bara och troddde att man kan bli mamma efter så många herrans år hahahaha  för så blir man inte nån mamma? Och förstörde hela ens liv...
Det var nog lite väl att ta i va?
Den som ställde upp var pappan hela tiden, han fanns där och umgicks som en pappa ska göra...
Jag skulle aldrig kunna ha flera och ljuga för alla och inte hålla mig till en, men det finns en person som svurit på min mammas grav i många år år om enlivs- lögn som jaghar misstänkt alla år,  som kommit fram av personen själv (om man nu kan vara stolt över en sån grej som man har gjort) Och skryta med det också..
Men man svär absolut inte på min mammas grav ,det ska man ha klart för sig utan att man ska straffas, man ljuger inte på dom döda, då kan det bli hårt sen....
Älsklingen har fått sökt en ny tjänst nu på sitt jobb då han inte vill vara på sin gamla och ska få jobba på en ny avdelning som han gillar mycket bättre, och han känner ju alla dom där sen förut och äter mat med en mycket trevlig man varje dag där...
Dom har känt varandra länge och jobbat ihop länge, världen är bra liten ibland va?
Huvudsaken är att han kommer trivas där....
Nu har nyss Bella och Sofia varit här och fikat och mommo har fått gosa med minstingen i våran släkt....
Mys..
Nyss kom Charlie också hem och gör skolarbete, jag själv skickade in sista skol-arbetet igår om social psykiatri, tror ni jag blev godkänd då?
Jajjamen såklart minsann, jag är som gjord för det här....
Det gäller att man träffar nån i sitt liv som gör en glad så går det bara framåt hela tiden.... Inte nån som man måste dela med nån annan människa...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0