Tisdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade tidigt i morse och klev upp och bänkade och myste ner mig med bästaste älsklingen framför tv-n och kollade på SOA......
Hela förmiddagen satt vi och bara njöt av varandra i soffan hihi...Och kollade på 5 avsnitt...
En mysdag med andra ord, det måste man få ha med den man älskar ibland och det händer inte så ofta då vi ofta är upptagna på varsitt håll annars...
Har bara 36 filmer kvar nu hahahha...
Det är så himla bra, och jag älskar den serien....
Sen har jag bäddat rent i sängen idag, städat fast det egentligen inte finns nåt att städa, hihi..
Skickat in 4 skol-arbeten inom Social psykiatrin idag och ska skicka in fler under dagen, nu är det hårdpluggning på gång här hemma hihi, när hjärtat jobbar och tjejerna är på rummet och jag har min egen-tid.....Tjejerna behöver också egen-tid för varandra...
Intressant faktiskt att läsa om social psykiatri, inte mycket man har förstått om mytomani och sånt innan man läste det men det stämmer ju faktiskt....Precis som Sanna sa till mig hihi...'Wikipedia hahahahaha...Läs där....
Kul att läsa i alla fall och lära sig för då förstår man lite bättre om allt som är om sånt....
Snart klar nu med hela utbildningen och det här vill jag satsa ännu mer på i höst, har pratat med Erik nu om att läsa till Behandlingsassistent i höst för jag vill jobba med missbrukare, och sånt för jag om nån vet hur det är att må dåligt, när man inte ser ljuset för att allt mörkert ligger framför en och man kan inte ta sig ur det eller inte ens andas för att man är så instängd,  och när man inte ser nån annan utväg än att inte finnas mer men man gör inte det ändå pga  att man har sina barn som man älskar mer än nåt annat....
Men efter regn kommer ALLTID solsken som sagt och allt blir bra och i vissa fall som i mitt fall mycket bättre.....
Kolla på mig?
Regnet var länge i mitt liv och solen hade förmåga att gömma sig bakom alla molnen och ville liksom inte titta fram av nån konstig anledning men helt plötsligt så bara stog han där,  solen i mitt hjärta och det största nånsin bara helt framför mig, och solen gick upp, jag riktigt gled på skorna och lyfte av längtan av och efter han-.....
Mannen i mitt liv...
Som sanna sa till mig det är aldrig försent att hitta den rätta, och det är så sant så....Hon har alltid så rätt så....
Vad skule jag göra utan henne?
När man minst anar det så dyker han upp...
Det snöar lite ute nu och är kallt, sitter och tänker på att det är så skönt att få vara inne i värmen och bara njuta av värmen och tystnaden..
Jag bara älskar det här huset, mitt bästa hittills i alla fall och alla tycker att det är så mysigt så, det här har jag gjort bra utan nåns hjälp, hihi....
Allt har en mening men man måste kanske kämpa lite för att komma dit man vill komma till slut hihi...
Igår var jag upp till dotter med familj och kaffade lite och min son och andra dotter kom också dit efter mig, så vi fick träffas också....
Livet har förändrats så himla mycket på sista tiden till det bättre för mig, jag är glad jämt, skrattar varje dag och myser och har nån som verkligen älskar mig för den jag är....
Jag gör som jag vill när jag vill utan att behöva tänka på nån annan än min familj.....
Nu längtar jag sååå till nästa helg då jag och mina barndomskompisar ska gå ut, hihi,det ska bli sååå kul.....
Det var ju så länge sen vi gjorde nåt sånt här?
Ut och slå runt lite och ha kul med bästaste vännerna...
Länge sen jag drack nu och sist var jag jätte på lyset o alla bara skrattade åt mig hihi...
Då hade jag dragit i mig 14 cider och dom fattade inte att jag fick i mig det, men kul var det i alla fall och det var huvudsaken ....
Ska det så ska det hihi...
Nu ska jag bara vänta på att älskling kommer hem så vi får fika och rå om varandra som två människor gör som älskar varandra på riktigt......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0