Tisdag

Hej kära bloggen! Vaknade tidigt i morse och solen skiner utanför mitt sovrums-fönster, dotter Charlie är ledig idag och fast hon var ledig så var hon uppe redan vid halv 8 i morse och vi åt frukost tillsammans,  och sånt gillar jag hihi....Det är livskvalite  det!
Idag åkt jag in till stan och handlade lite, ska laga kotletter i ugnen med en massa gott i helgen, ska prova på nåt nytt igen, älskar ju att hitta på nåt nytt och att laga mat, och min familj älskar min goda mat, hihi....
Igår kväll skjutsade jag in dottern till sitt natt-jobb igen, och Charlie följde med, så vi handlade lite också på en gång....
Var även ner till min kära svärmor  igår kväll och vi satt och pratade och kollade på en massa gamla foton när barnen var små, härligt och hon är en sån mysig människa, precis så som en svärmor ska vara...
Hon är verkligen värd att få vara en svärmor, mjuk och go och rar...
Det finns ju räv-kärringar till svärmödrar också har jag hört, hihi..
I morgon blir det antagligen Falun och hälsa på, så det blir förmodligen operation snart innan vännen får komma hem igen,
så lite oro finns...
Sen är det snart lång-helg framför oss med mycket god mat och umgås med familjen och bara ha det bra och njuta av livet....
Många dagar som hjärtat är ledig då, och vi kan vara tillsammans och man kan hitta på mycket kul, och vara tillsammans då det är ju både cruising och sen v 75 på Romme och Elmia, så det finns ju lite att välja på....
Men ibland kan det bara vara skönt att få vara sig själv och inte göra nånting också...
Bara få sitta och rå om varandra och mysa lite....
Det hinner man inte med så mycket då man jobbar och går i skolan och vi jobbar olika också....
På Lördag ska vi äta hos svärmor lite påsk-mat, skönt att slippa göra iordning allt själv som man alltid får göra annars i vanliga fall...
Bara att få sätta sig och för en gångs skull bara få vara, hihi..
I morgon ska jag åka in på kupolen när vi ändå åker förbi och köpa dom där skorna som jag så gärna vill ha som jag inte köpte sist jag bar upp dit...Och jag vill bara ha dom hihi....
Fick lite extra så då passar jag på...
Nu sitter jag här och skriver medans mina tjejer är på rummet och har varandra och jag får ha min egen-tid som jag behöver....
Nu går vi snart in i April, första vårmånaden i år och det går bara framåt.....
Nu får jag främmande snart så nu ska jag sätta på kaffe...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0