Onsdag

Hej min kära blogg! En underbar dag med sol ute fast det har snöat precis hela natten och jag hatar verkligen snö....
Det är det värsta jag vet...
Men solen tittade i alla fall in genom mitt sovrumsfönster när jag vaknade samtidigt som att min kära kom och la sig bredvid mig i sängen och gav mig en kram.....
Han hade varit ute och skottat åt mig min helt fantastiska man och fixat kaffe medans jag sov hihi..Så det hann jag inte göra själv idag heller.....
Han tycker inte att jag ska behöva skotta med min onda kropp..
Det är gulligt och han är snäll han, det kallar jag äkta kärlek...
Upp och sätta sig och äta frukost och så kom dotter och lilla tjejen på besök, så vi satt oss i min sköna soffa och kollade på SOA såklart, kanon bra och spännande börjar d bli nu, kan inte sluta titta.....
Skickade in hela 6 stycken skol-arbeten igår och blev godkänd i ALLA 6, det blev jag väldigt stolt över, jag har klarat det här galant med inte en endaste komplettering på över ett helt år, jag är så stolt över mig själv och att jag fixat det här på egen hand....
Och snart klar med allt...
Bara en enda uppgift kvar nu i social psykiatri och studiebesöket som är hos polisen, ska bli intressant faktiskt hur dom jobbar med sånt här med kriminella och sånt....
Hur dom tar hand om dom som är kriminella...
Men så har jag ju också haft en helt fantastisk man vid min sida sen jag började skolan också som har peppat mig i både vått och torrt verkligen att klara av det här  och sagt att jag verkligen är duktig att plugga i min ålder också och har gett mig min egen-tid som jag behöver så jag har haft tid att plugga också, sen har man ju läs-huvud så det har absolut inte varit svårt...
Jag har älskat att gjort det här och i höst fortsätter jag till nåt större och bättre...
Tycker det är kanon kul.....
Livet har bara börjat för mig ""igen"" precis som när man var en tonåring och kärleken kom och man skulle utbilda sig till nåt..
Tack du som äntligen gav mig chansen att få gå, att jag slapp göra det valet själv och att jag fick träffa nån som var en sån underbart fin människa i mitt liv och som är det bästa som har hänt mig någonsin, och som var bättre än du....
Han ger mig nåt jag aldrig har fått uppleva, nåt som är så fint och vackert i mitt liv, nåt som är verkligt och nu vet jag vad  kärlek är....
Nåt som min kropp skriker efter och blir mättad av...
En ömhet som är så stor som hela världen och verkligen känns i min kropp att han älskar mig på riktigt...
Är det så här det ska kännas så vill jag gärna vara med om det hela livet..
Nu städar jag lite fast det inte ens behövs, men då luktar det gott i mitt mysiga hus i alla fall och helgen blir ledig att umgås med min stora kärlek, det gillar vi hihi.....
Sen ska jag borsta av bilen från all äcklig snö och åka upp till dottern och äta idag, mumma det ska bli.....
Charlie har varit till vårdcentralen idag så hjärtat skjutsade dit henne i morse medans jag var hemma och hon fick uträtta det hon skulle nu ,äntligen, hoppas att allt löser sig nu då för henne bästa....
Sen är hon ledig också resten av dagen...
Så vi bara myser lite och städar lite och sen emellan ingenting,hihi, precis som det ska vara ....
Snart är våren här och sommaren igen, och solen kommer med bad och alt vad det innebär, och tiden går så himla fort, men det gör väl det när man är kär i den bästaste antar jag?
livet går bara framåt nu och inte ett enda steg tillbaka mer utan det flyter på alldeles för fort också...
Jag vill verjkligen njuta av detta livet som jag aldrig gjort förut.....
Få vara med mina nära och kära och njuta av tiden med dom, och få älska dom som älskar mig...
Få åka till andra sidan jordklotet igen men ändå till ett nytt ställe, jag längtar så tills dess...
Nåt nytt men ändå njuta av sol och bad och att bara få sätta sig ner och bli serverad..
Jag tycker fortfarande inte om att flyga men det får gå ändå, jag är ju inte ensam utan har fler med mig.....
Nytt pass och nytt körkort blir det och nytt namn som innebär nytt liv på riktigt, ett namn som tillhör min släkt och ingen annans och bort med allt som tillhörde  och in med det som tillhör istället!
Samlat ihop alla smycken i guld som ändå inte betydde nåt från nån och inte kommer att göra det heller och sälja det, vad ska det bara ligga för och skräpa i mitt hem...
Nu är nu och då var då?
Charlie retade mig igår för att det är bara jag som heter så nu så nu tyckte hon att det var dax att byta till det som fler av våran familj heter...
Tillbaka till mitt ganla, vanliga liv som hade ""just liv" i sig....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0