Onsdag

Hej ännu en dag min kära blogg! När jag vaknade så föll snö-flingorna (fortfarande), utanför mitt sovrums-fönster och när ska detta snöande ta slut egentligen?
Skönt att man kan sitta inne i ett varmt hus i alla fall och ha det mysigt,  just nu är älsklingen på jobbet och lill-hjärtat i skolan....
Saknar dom så himla mycket, vill ha liv och rörelse av dom man älskar mest i livet runt sig....
 Men Då passar jag på att ha en egen-tid med mig själv...
Det behövs ibland att bara (få vara) och rensa lite....
Igår tvättade jag all tvätt och fixade allt så idag finns inget att göra här hemma så då åker jag väl in till stan och umgås med mina vänner istället...
Det är kul det med....
Laddar upp inför fredag, ska jag också att göra så det kommer att bli kanon kul.....
Det var ett tag sen man var ut och festade men nu är jag barnledig också så då passar jag på, för jag vill absolut inte dricka när Ckarlie är hemma, för som mamma så tycker jag att hon kommer först i mitt liv.....
Som många andra mammor ju tycker att det ska vara...
Jag skulle aldrig lämna henne ensam en natt bara för att festa och ha kul, det får man ha när barnen flyttat hemifrån...
Jag är alltid hemma med henne....
Charlie ska vara hos sina svärföräldrar i helgen och umgås med dom och sin lilla kattunge som hon har fått....
Se den växa och bli stor....
Dom är allt för underbara och vi kommer jätte bra överens.....
Igår kväll skjutsade jag in dotter till sitt natt-jobb igen, och älsklingen och Charlie var så snälla och följde med så jag slapp åka ensam tillbaka sen, och så fick han köra istället, för han tycker V 70- N är kanon skön att köra, det gör ju jag också.....
Nu ska jag spara igen och köpa nå nyare lite längre fram igen...
Byta upp sig är alltid bra....
Jag sitter här och funderar nu när det ska bli så kallt över påsk sägs det, att vad ska man hitta på då, ja emellan när man jobbar förstås, för naturligtvis ska jag jobba när det är stor-helg, det är ju det man tjänar lite extra cash på hihi...
Sen ska vi ju ner till bästaste svärföräldrarna och äta påsk-mat också, så jag slipper allt med det också....
Skönt att bara få sätta sig vid ett färdig-dukat bord och äta, och hon är så fantastisk på att laga mat....
Dom bästa man kan förutom en som jag har haft och det är Sanna, hon är också en helt fantastisk svärmor och hon var även en bra och en ärlig vän......
Är så glad att barnens farfar har henne, en fantastiskt duktig fru och mamma som människa....
En fin farmor som alltid brytt sig i alla år sen barnen föddes...Och inte bara halkar in på nåt bananskal  (bara sådär) i nåns liv.....
Snön bara fortsätter att vräka ner och jag tittar ut genom fönstret och konstaterar att jag ska vara inne idag, i värmen och bara njuta av dagen istället, hihi....
Vänta på att mina två hjärtan ska komma hem, så vi kan umgås som varje dag...
 
 
Jag älskar mina familj, det är det bästa jag har, och jag har insett på bara en kort tid att det är dom som jag ger min kärlek till och som jag får så himla mycket tillbaka ifrån....
 
 
Det här är tillägnat den jag lever med och älskar i mitt liv, den som gett mig allt jag aldrig har haft förut, han som får mig att le (varje dag)
 
I dina vackra ögon, finns det som kallas tro........Och orden som du talar,  dom gör mig varm och go.....
Du har räddat mig ur stormarna, och varje gång jag har gråtit har jag fått gråta i din famn.....
Om solen slutar skina,  så är du ljuset i min värld.....
Känslorna jag har för dig gör att för mig kommer aldrig solen mer att gå ner....
Stunderna du ger mig är dom finaste jag har, då föds den dröm  som jag har....
För när vi är tillsammans så finns den där drömmen som stannar kvar......
Det är drömmen om att få leva riktigt nära dig var dag....
Varje gång jag ser dig blir jag mera säker på, att du är all min längtan, den jag lever för att få......
Ingen annan är som du........Ingen annan go som du.....Ingenting kan ändra att du är det bästa jag vet...
Finns det nåt som kallas kärlek, ja då finns den just nu inom mig....
Jag ska aldrig, aldrig lämna dig.....
Jag älskar dig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0