Onsdag

Hej min kära blogg ännu en solig dag i mitt liv! Vaknade av att älsklingen låg bredvid mig och sa att frukosten var klar....Kärlek på hög nivå....
Jag har sån lyx tycker jag...
Var bara och sätta sig och äta och dricka kaffe, han tycker att jag är värd det med allt bestyr med mat och allt jag gör på helger och att han får sätta sig och äta varje dag när han slutar jobbet och maten står färdig på bordet...
Han är så mysig och go, det förtjänar han då han är alltid snäll och rar, alltid mysig, aldrig gnäller och tycker att han har ett himmelrike.....
Han brukar säga att jag är det bästa som har hänt han i hans liv, och hans mamma är så glad att han funnit mig då han är så positiv nuförtiden...
Vi kommer jätte bra överens och hon är den bästaste svärmor man kan ha....
Men man kan inte låta bli att älska den här mannen för han är verkligen han med stora D- et i mitt liv.....
Ibland tar det som sagt ett halv liv innan man hittar den rätta men om man inte ger upp så kommer det nån helt plötsligt där....Och det gjorde det ju också....
Han är inte nå svartsjuk och inte jag heller så det är skönt, är så trött på att leva med nån som bara är svartsjuk hela tiden och jämt och ska fråga ut en så fort man till och med varit på toaletten, (nej då skämt osido) men typ att så fort man är iväg nånstans så är det korsförhör när man kommer hem i minsta detalj vart man har varit och vill man bo själv så hotas det med att ta livet av sig köra ihjäl sig eller stå med kniven på armen beredd att skära eller på halsen framför barnen och skrämma dom, sjukt beteende.....
Att jag inte har insett förut att det är ett sjukligt beteende, en mamma grej som ett rop på hjälp, att vara rädd att bli ensam i livet...
Ja, den tiden är tack och lov förbi, nu kan jag njuta av livet med nån som jag ka gå vart jag vill för, göra precis som jag vill....
Det finns alltid en för var och en tror jag och jag tror att man ska inte träffa den rätte på en gång , för då har man ju inte nå bättre att vänta på, så allt har en mening i alla fall...
Det finns alltså bara en som är den rätte i livet och det är meningen är jag helt säker på att man ska lära sig av sina misstag nånstans i livet.....
Det har jag gjort nu, för nu är det slut på trassel och svek som kommer med lögner och nu kan jag leva i sanningen.....
Om man levt som jag i så många år i tron att man är älskad men inte är det så är det klart att idag ser jag ju att jag är mycket lyckligare med den jag har idag...
Nu vet jag hur det är att verkligen få kärlek, att verkligen bli älskad för den man är....
Idag får jag äkta kärlek, det som velat ha i hela mitt liv men inte fått...
Idag vet jag skillnaden mellan vänskap och kärlek.....
Igår var Ubbe och Ida hit och hälsade på, älskar när dom är hit, för dom är så snälla och goa att vara med...
Vi pratade och skrattade som vanligt.....
Igår hade jag tur igen, hihi, men det har jag jämt nuförtiden tycker jag......
Så idag blir det att in på kupolen en vända och köpa dom där skorna som jag vill ha och en vända till citygross med älsklingen och hälsa på i Falun få se om dom har bestämt att det blir en operation nu då......
Ja allt har en mening är jag helt säker på och det var denna lycka som var min mening efter mycket ont i mitt liv....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0