Måndag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse och klev upp alldeles själv i lugnet och drack mitt kaffe i lugn och ro, tog mina vitaminer och gjorde mig iordning...
Satt och myste för mig själv och messade med älsklingen....Små gulliga sms som vanligt....Gud vad jag älskar denna mannen i mitt liv....
Åkte ner på byn sen och hämtade lite mediciner, som jag och dotter Charlie behövde, träffade min underbara hyresvärd också som är så go.....
Hem och lagade mat, idag blev det hemlagat potatismos och falukorv, som dotter bara älskar men  till ett helt gäng, hihi.....
Har varit ute och åkt i min V 70 idag som går kanon bra men har separationsångest om jag ska sälja den andra nu, vill ha den också kvar ju.....
Fast den kostar ju bara försäkring där den står så jag får se hur jag gör.....
Köpte en vinge till V 70 - n igår som älsklingen ska sätta på i helgen, kommer bli kanon fint.....
Sen tona resten av rutorna....
Så nu ska jag sälja kjol-paketet då jag inte behöver det mer.....
Nån dag ska älsklingen och dottern åka och fiska igen. kul för dom att göra det som dom tycker är så kul, bara jag slipper hahahahaha........
I morgon ska jag åka in till stan en vända och handla lite...
Kanske fika lite och umgås med vänner, nice...
Messade med en mysig vän idag som jag längtar så mycket att få träffa, så får vi se vad det leder till sen, hihi, jag är så förväntansfull och nyfiken....
Jet kan bli nåt bra av det till slut,vad vet jag?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0