Måndag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade i morse och det var ingen sol ute ,men inte nå kallt i alla fall.....Det är huvudsaken så man kan vara ute i luften i alla fall....
Klev upp och åt frukost med hjärtat som jag alltid gör och åkte sen iväg och mätte om allt ska gå som vi har tänkt oss, och det gjorde det som tur var.....
Våra planer höll, hihi...
Nu ska det bara rensas och säljas undan lite här så blir det nog bra det här också, mysigt....
Helgen har varit helt fantastisk att umgås med den man har kär, och den man vill dela resten av sitt liv med hela helgen, det kallar jag mys....Inte alltid vi är tillsammans så ofta utan vi har vårat på eget håll precis som det ska vara i ett förhållande tycker jag i alla fall....
Igår kom älsklingen  också hem med en blomma till mig (bara sådär), jätte fin och sa att jag var värd den, skoja att jag blev glad, och han vet (alltid) vad jag har för smak så att det ska passa in, så han kommer med lite smått och gott emellanåt sådär bara och det är så härligt, blev jätte glad...
Gillar överraskningar...
Jag älskar han så mycket.....
Han vet precis hur en mogen kvinna ska tas, hihi....Helt underbar vän har jag...Skulle inte vilja byta mot nån annan eller med nån annan faktiskt, så bra som jag har det nu har jag aldrig haft det mer än i tonåren...Och det var ju jätte länge sen och är historia nu...
Jag har hittat det som jag sökt länge men väl för det var det värt...
Idag ser jag det som att det jag har haft går inte upp mot nånting alls mot vad jag har idag, det är så här det ska kännas och som det ska vara...
Känslan är obeskrivlig....
Åkte i en vända till stan idag och handlade lite smått, umgås med vänner och ha det kanon bra...Drog en vända till Smedjebacken och hälsade på Ullis och mats och deras lilla mysiga familj...
Har lite egen-tid idag för mig själv då älsklingen jobbar, och jag är ledig men det är skönt, jag behöver verkligen det emellanåt....
Vi hinner umgås, vi har ju halva livet på oss...
Vi sover ju ihop och det räcker gott och väl, för att få vakna med den man älskar så mycket är värt allt och jag ska ha lite tid med min dotter idag hade jag tänkt, är så sugen att åka till Borlänge och köpa dom där skorna som jag såg i lördags men jag vet inte än om det blir så?
Ätit lite mat så magen är mätt också, ska ner till svärmor en vända och hälsa på få se hur det är idag?
Livet knallar på i rask takt och jag bara flyter med som på en flotte och ler....
Livet känns som om allt bara händer i snabb fart och jag inte riktigt hinner med...
Men jag hoppar absolut inte av tåget nu som har tagit mig så långt.....Bara 3 veckor kvar....Nice, och jag säger bara YES.....
Ikväll ska jag skjutsa min största dotter till sitt natt-jobb igen, då får vi också lite egen-tid och prata lite...
Gillar såna kvällar skarpt, att umgås med mina älskade barn och ha tid med dom, och sen vara så fri som en fågel att göra vad jag vill när jag vill och framförallt hur jag vill i mitt liv....
Aldrig bekymra mig mer om saker hur allt ska gå utan det bara flyter på hela tiden, och jag bara fortsätter att le...
Är det så här det ska kännas att vara lycklig och kär så är jag gärna med resten av livet och åker med....
Förut har jag velat hoppa av för länge sen , jag stod bara och stampade ""för ingenting"" i mitt liv, och helt plötsligt ligger allt bara framför mina fötter (bara sådär)
Precis som om nån talat om för mig (att det är den här vägen du ska gå)
För att komma rätt i livet....
Det är först nu som jag har förstått att jag hade ramlat in på fel väg under en lång tid i mitt liv, men nu har jag hittat den där lilla stigen som var gömd bakom allt gräs.....
Gräset är grönare på min gräsmatta som jag har nu än då......
Är så glad att jag äntligen hittat det jag har sökt och att få ha denna man i mitt liv...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0