Lördag

Hej min kära blogg ännu en dag som solen skiner utanför mitt fönster och man vet att sommaren närmar sig snabbt, alldeles för snabbt.....
Men snart är den här som tur är....
Älsklingen kröp upp bakom mig och kramade mig när jag vaknade i morse.....Mysigt att vakna med den man älskar varje morgon...
Vi gjorde ordning travet och åkte in med det, och hjärtat köpte kanon fina gardiner till mig till mitt fina sovrum i Beige och Lila, så det kommer att bli jätte fint i sovrummet....
Gud vad han är go, och snäll...
Har hittat han med stort D.....
Så har jag varit och tittat på en vit V 70 idag, äntligen har jag hittat den jag vill ha, och precis en sån som jag vill ha, den var jätte fin och och rätt pris så köper jag den, jag ska provköra den idag men det lutar åt att jag köper den tror jag och den var jätte välvårdad....
För råd med den har jag ju hihi...
Så nu ska jag väl antagligen sälja min 945-a då för det är ganska onödigt att ha 2 bilar tycker jag, så jag kommer sakna min älsklingsbil...
Har trivts jätte bra med min 945 -a och den går som en klocka min pärla,startar i alla lägen och är min älsklingsbil....
Allting går som sagt bara framåt hela tiden och nu äntligen får jag en sån bil som jag velat ha en lång tid också....
Allt bara blir jätte bra och allting bara ramlar in för mig hihi...
Är så himla glad att det går framåt och att jag har kunnat göra det jag vill och köpa det jag vill för mina egna pengar som jag kämpat för...
Har jag inte haft mina underbara vänner  och min härliga familj som stöttat mig och sagt åt mig att lämna det dåliga och ta det som var bättre så vet jag inte om jag hade stått där jag står idag?
Livet har rullat alltför snabbt bara sen förra året och jag har tagit mig så himla mycker framåt i livet som jag inte vetat mycket om förut.....
Idag har jag förstått vad själva livet går ut på och vad man ska vara rädd om och vilka man ska älska....
Man ska vara rädd om det man har och älska dom som älskar en tillbaka, vara snäll och inte göra dumma saker....
Man ska hålla sig till sanningen för sanningen kommer alltid ifatt en så får man bra tillbaka, så mycker som jag har fått på bara den här korta tiden har jag inte uppnått på många, många år....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0