Lördag

Hej min kära blogg! Vaknade 5 i  igår morse och var klarvaken men inte nykter än hihi, men somnade om och vaknade vid 8 med skallebank,  men panodil och en massa vatten gör alltid underverk, men det är så självförvållat det kan bli hihi, tur man kan se det så också ibland....
Men det var det värt jag lovar!
Är så skönt att veta att man kan dricka utan att man ska vara rädd att ta hand om nån annan som dricker alldeles för mycket utan jag kan äntligen slappna av och tänka på ""bara mig nu""..
Klev upp i alla fall och log och tänkte på hur kul jag ändå hade med mina underbara barndomsvänner i fredags kväll....
Vi satt och drack lite gott och pratade gamla minnen, gick ut på selmas och hade kanon kul....
Mat på mc Donalds fick det bli fast jag gillar inte det egentligen men det var det enda som var öppet då, hihi.....
Det kommer vi göra om många fler gånger, och snart ska vi träffas igen om en annan sak, hihi...
Det ska bli så kul och spännande, prövade på lite igår och gud så häftigt det var....
Älsklingen var så snäll och skjutsade in mig till stan och hämtade mig när jag ringde och ville hem igen, han tyckte att jag ville hem tidigt men klockan var i alla fall 12 och jag hade ju haft roligt halva dan så det räckte för mig, träffade lite trevliga människor ute också som jag kände.....
Natten blev helt underbar, som vanligt och mysig förstås....
Kroppen får det den behöver och blir även mättad...Av en äkta kärlek....
Han är en fin och härlig man han min man.....
Igår frågade älsklingen mig om vi  skulle åka till Borlänge, för han ville ha en hel-dag med mig då han saknat mig igår, gullig han är, hihi, så vi åkte iväg dit och gick omkring och strosade och rådde om varandra, det var så mysigt....
Sen när vi väl var hemma så åkte jag förbi med godis som jag hade köpt till dotter Charlie i Saxdalen och jordnöts-bågar som hon ville ha....
Mamma tänker på allt, hihi...
Sen ner till svärmor och kollade på travet med henne och Pan var också där, fikade och pratade lite....
En nära till mig har åkt in igår akut till falun i fredags men fick inte komma hem nå igår, då det visade sig att det var värre än det varit så vi får se om det blir så idag, då ska jag åka upp och hämta hem personen....
Hoppas att allt går bra bara men det ser ljust ut i alla fall.....
Saknar personen jätte mycket och tänker på han.....
Idag vaknade jag vid 9 i morse och solen sken äntligen in genom fönstret och det är såååå himla skönt.....
Reste lite på huvudet och vem låg inte där och log, jo min älskling och frågade om jag sovit skönt?  Hans leende får mig att smälta som smör i solen...
Man sover skönt om man ligger på nåns bröst som man älskar,hihi....
han hade gjort kaffe och frukost och fixat allt medans jag sov, han är så underbar min man, och bara att sätta sig och äta frukost, ha är lite mer morgon-pigg än jag.....
Igår kväll när vi kom hem körde jag in min V 70 i garaget för nu håller älsklingen att sätta på vingen som jag har köpt,och skoja att det kommer bli snyggt, och tona rutorna förstås, är så himla nöjd med denna bil så 945- an får jag sälja tror jag....
Kommer tycka när jag sätter mig i den att den har dålig komfort, hihi....
Är så glad att jag hittade den v 70 som jag ville ha och en vit förstås, precis en sån som jag alltid velat haft, nu är den min, och jag har fixat det själv....
Idag ska det bli en skön promenad också kan jag tänka mig i solen, bäst att passa på när man är ledig för sen blir det ont om tid snart.....
Såg så snygga skor igår i kupolen så jag måste nog åka dit en vända till och köpa dom tror jag, annars kommer jag att ångra mig, men då blir det en extra mysig resa bara och det gör absolut ingenting...
Nu ska jag mysa med älsklingen hela dagen, och bara ha det bra...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0