Långfredag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse och solen sken in genom fönstret, älsklingen kom och sa att frukosten var klar som vanligt hihi....
Igår hann jag inte skriva nå i min kära blogg då jag var upptagen hela dagen....Är nog så att vara ensamstående kan jag tro....Men härligt att veta att man har den man älskar bredvid sig ändå....
Först igår var jag till bästaste vännen Rita och fikade på förmiddagen och träffade även hennes son där, och det var ett tag sen så det var skoj......
Sen åkte jag hem en sväng och hämtade dotter Charlie och svärdottern och drog med dom in till stan och handlade lite ,det lilla som fattades så det blev gjort......
Tror dotter handlade upp hela dollarstore i alla fall hihi....Men klart att hon ska ha....
Sen hem och hämtade grejer till Charlie och iväg med båda hjärtarna till Saxdalen då dom ska vara där i påsk och hela lovet så jag är barnledig igen.....En hel vecka....
Hem en vända och upp till Marina och hälsade på, kul att träffas och prata och skratta lite, träffade Robban och Niklas utanför när jag skulle åka så vi pratade lite vi med......Mysiga grabbar det där....
Väl hemma igen så väntade jag på min stora kärlek att han skulle komma hem ifrån jobbet, så vi kunde mysa resten av kvällen, så det gjorde vi och kollade på film.....Somnade sen i varandras armar efter en härlig kväll och natt, hihi...
Fick veta igår att en vän gått bort, det är mycket som händer nu och man ska vara rädd om det man har för en dag så finns dom inte mer....Älska och vara rädd om dom som älskar en tillbaka...Det kommer en dag då man inte kan ha dom längre vid sin sida och då är det försent....
Idag har jag varit uppe hos dotter och svärson och hälsade på, myste lite med lill-tjejen och fikade där.....Var kanon kul att träffas igen.....
Sen ringde Hasse när jag var där och sa att han var utanför vid mig så jag åkte hem, han var hit igår också en sväng också och hälsade på....
Så vi fikade lite och sen åkte vi in en sväng till Ludvika sjukhus, hälsade på en nära och kär vän......
Vi har varit och kollat på ett hus idag, kanon mysigt och stort med mycket utrymme, så vi får se om det blir nåt.....
Vill ju ha nåt tillsammans nu när vi bott på varsitt håll ett tag, bara veta att man bor tillsammans är ju mysigt....
Kanon fint var det i alla fall.....
Idag har jag lagat riktigt potatis mos och falukorv, det är så himla gött, gött....
Dagen har varit precis så bra som alla andra dagar är i mitt liv nuförtiden....Helt underbart som det ska vara....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0