Helg

Hej min kära blogg ännu en dag då solen skiner in genom fönstret så varm och härlig med sina gula strålar när man vaknar på morgonen.....
Setat och ätit frukost i soffan och myst och kollat på SOA igen, kan bara inte sluta att kolla på det nu....
Plockat lite och diskat undan, bäddat och allt är snyggt och rent igen hihi....
Inget mer att göra i helgen än att bara softa och mysa och rå om varandra och ge varandra kärlek på högsta nivå...Det känns som om jag är ung på nytt....
Igår hade jag faktiskt haft körkortet i hela 6 år och ingen böter på dom åren över huvudtaget, tycker jag är bra....
Gud vad tiden går fort ibland..
Det gäller att hålla hastigheten och att absolut inte köra dagen efter, hihi....
Åkte in till stan en sväng och handlade lite gött till älsklingen och mig ikväll, som vi kan smaska på när vi kollar på tv, ikväll blir det räkmackor, mumma.....
I morgon kväll blir det varma mackor, det är ju helg så då får man smaska lite extra faktiskt....
Ner och hälsade på världens bästa svärmor och svärfar som man verkligen kan ha....
Om jag inte är ner dit på en enda dag så saknar jag dom jätte mycket och det har jag aldrig gjort förut med nån annan svärförälder....
Det är ett gött tecken....
Dom är allt för goa dom, och man känner sig  himla välkommen varje gång man kommer dit....
Aldrig behöver man känna sig obekväm eller att man tränger sig på....
Dom är ""alltid"" glada när man kommer..
Till påsk ska vi ner dit och äta hela familjen mumma med påskmat, inte alla svärföräldrar som gör påskmat till påsk hihi...
Igår fick dotter reda på att hon kan vara med och fiska precis när hon vill med  hjärtat, så nu kan dom åka iväg och fiska när dom vill och njuta av fisket som hon älskar att göra så mycket....
Jag kan gärna vara med hela dagarna i sommar och sola och grilla korv och ha heldagar med dom som är så mysigt med familjen om bara jag slipper att fiska för det tycker jag absolut inte om att göra...
Sen är det mycket mer att göra i sommar, båtresan som vi ska åka på snart med bästaste vännerna ifrån Fagersta, och vi två ska ju bli ""ett"" nu äntligen,hihi....
Resan till Alanya som jag ska på till sol och bad och bara njuta av värmen igen.....
Nytt ställe och nya vänner, kan nog bli kanon kul...
Ska bli så himla kul att åka igen till ett annat land och bara ""vara"" en hel vecka med dom som man trivs med och har kul med....
Idag har jag beställt nya gardiner till mitt kök och det blev vitt förstås hahahaha (vad annars)  och till mitt sovrum  också som det fick bli lila, älskar att ha lila i sovrummet, det är en varm och mjuk färg....Man blir  så himla varm i kroppen på nåt vis....
Lila är ju andligt så det är inte så konstigt i mitt liv...
Och hjärtat tycker alltid att jag gör så himla ombonat och fint i mitt mysiga hem, mordent och stil-rent  (det har jag även gjort i hans hem också)  och  han tycker att jag har en bra inredningskänsla, aldrig kritiserar mig för det jag köper och sätter upp och säger ""att det är fult och skrattar åt mig""  skulle aldrig falla han eller hans mysiga föräldrar in att göra så.....
Utan han bara är så snäll och go och tycker att det blir kanon bra och fint...
Hans mamma (min kära svärmor) sa till han att det syns att det är en tjej i huset och fixar och hon tycker att jag har en sån bra smak och i mitt ett eget fina hus också förstås och vill göra lite som jag hihi, det kallar jag en bra svärmor, värre med att ha  en (BITCH) till svärmor ""en som bara ställer sig och hån-skrattar framför en"" och säger att det är fult när man har varit duktig och fixat det så snyggt i hemmet...
När man mår som sämst också, men somliga tycker om att hela tiden trycka ner en när man mår dåligt och utnyttjar tillfället och tar det i akt då, men som sagt det kommer att slå tillbaka inom sinom tid, (karma) vet ni?
Vissa hoppas man att dom ska brinna in helvetet faktiskt men man får man ju  inte önska sånt eller få som man vill heller för den delen, men vad ska världen med dessa människor till egentligen? 
Släpp ut dom på en öde ö och låt dom äta upp varandra istället....
Såna Som bara gör andra illa och vill ha allt för sig själva men dyker upp från ingenstans helt plötligt fast man inte funnits där på lång, lång tid och ljuger om precis allt när det finns dom som man själv umgås med  såsom vänner som växt upp och sett och hört själva på den riktiga sanningen...
Om alla visste hur en psykotisk kärring kan bete sig och få läsa alla sms och meddelanden som man har  fått som ""den alien"" har använt sig av lögner mot en så skulle många svimma, eller också vet dom hur psykotisk denna människa är kanske ( i alla fall en del av dom) vet ,  och ringa och säga till sitt barnbarn att ens barn inte är förälder åt henne, fy fan säger jag bara, hur kan man bete sig som hon gjort....
Jag om nån lär väl för fan veta vem jag lagt upp mysan för eller, även om vissa andra inte vet det så vet jag i alla fall...
Och jag KAN faktiskt svära på min mammas grav då jag är helt säker på den saken utan att behöva bli straffad för det pga en lögn....
Bara för att jag idag umgås med personer som HON visat sig lagt upp sin mysa för när man lovat evig trohet, hihi.....
Anställa spioner åt sig som kan kolla vad man gör och ljuga om det att man tagit kort på en och tro att man känner alla människor som rör sig på denna jord.... Patetiska människa...
Men, men, som sagt det slår tillbaka till slut....
Det är nog inte bara jag som märkt vilken bitch den (Alien) var utan jag hoppas att nästa får upp ögonen fort som fan så den slipper det helvete jag har haft och man har bara känt människan i 2 år (eller känt och känt snarare trott att man känt skulle jag vilja säga) men det känns som en hel evighet som aldrig skulle ta slut (nån utomjording skulle jag tro) och den Alien förstörde halva mitt liv, och lyckats bra va?
Jag önskar att denna människa aldrig behövt komma i närheten av mig eller in imitt liv eller mött mig över huvudtaget men nu gjorde alien det ändå av nån konstig anledning....
Idag är jag fri, ja fri från allt en falsk familj kan innebära och en falsk värld, mycket falsk värld, en ny värld öppnade sig bara för mig så nån mening hade det väl ändå antar jag?
Jag saknar faktiskt barnens RIKTIGA farmor SANNA som funnits där alltid och det är som Bella o Charlie säger (hon har alltid funnits där mamma och farfar våran också)
Fint sagt och jag håller faktiskt med mina barn om det......
Det är alltid dom som funnits där och vi har haft mycket kul med dom, dom har berättat mycket om psykotiska personer som dom inte blev av med (a v nån konstig anledning)...
Jag älskar Barnens farmor och farfar, Kjell och Sanna faktiskt, underbara människor...
Synd bara att barnen ska få påhälsning av nåt som inte hör till jorden utan nån  annanstans i universum?
Jag sover som en stock i alla fall på nätterna  och i morse vaknade jag på älsklingens arm precis som jag somnade igår och han hade jätte ont i armen ,hihi....
Men jag har ju sovit skönt och han med så det blev bra till slut....
Bara att få somna nära den man älskar och att få vakna med den är värt så himla mycket i mitt liv, känna att jag är älskad för den jag är...
Känna att ens svärföräldrar verligen tycker om en som man är , att slippa känna den där falska blicken varje gång som skulle kunna mörda en så fort man kommer för att allt man vill åt är att  vilja ha allt för sig själv, helst binda fast det i sängen o låta det sitta där fär alltid!
Såna människor är det synd om ,inga vänner ,inget liv, bara falskhet som infinner sig till en ,stackare..
Jag behöver bara lyssna och vara med dom som verkligen vet sanningen så förstår jag, och jag har ju faktiskt att jämföra med...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0