Äntligen helg igen då!

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade och det snöar äntligen inte ute idag, yiippiie säger jag bara, för jag hatar bara snö....
Igår kväll när älsklingen kom hem så gick vi ut och gick en promenad och gick förbi vid världens bästaste svärföräldrar som man nånsin kan ha och fikade, mysigt, jätte underbara människor på alla de sätt och vis.....
Sen skjutsade jag in äldsta dottern till sitt natt-jobb och tankade bilen så det är gjort....
Sen såg jag lite på SOA igen några avsnitt innan det var dags att sova och mysa lite, så härligt att få somna med den som man älskar....
Få känna en värme som man älskar och få känna det ifrån nån annans kropp också och att man verkligen är älskad tillbaka också....
Kärleken är allt för härlig, när den känns rätt....Och det gör den nu....
Somnade på ett varmt och härligt bröst som tillhör en riktig karl, hihi....
Tryggt och lugnt och skönt...
I morse vaknade jag med ett leende på mina läppar och klev upp och det var lugnt och tyst runt omkring mig, sånt älskar jag på mornarna, då jag kan meditera för mig själv och bara ""vara jag helt enkelt""
Det behöver man också ibland.....
Ikväll ska jag då äntligen ut med mina barndomsvänner på krogen ,har jag inte varit på många år så det ska bli kanon kul att träffa gamla vänner igen som man inte sett eller umgåtts med på länge....
Utan karl, och få känna att ""jag är jag"" bara....
Bäst att passa på när man är barnledig, för när Charlie är hemma så skulle det aldrig falla mig in att vara ute o dricka och lämna henne ensam hemma...
Och hon skulle vara tvungen att se sin mamma ap-rak när man ramlar in på natten...
Man har ett ansvar som förälder tycker jag också, precis som mina vänner också gör ute och dricker när man är barnledig och hemma med sina barn när dom är hemma..
Det är väl så man ska vara som en mamma eller en pappa? Ge sina barn en bra trygghet...
Bella ringde även igår  och var jätte glad och sa att hon fått sommarjobb så det var tur att jag ringde till min chef o sa att hon också ville jobba även i år så vi ska även i år jobba tillsammans, hon är så himla duktig min dotter så det blir bra...
Det behövs alltid och dom är så duktiga att klara sig, och kul att se det....
Dom har en sån söt liten familj och jag älskar dom så himla mycket....
Är så glad att jag har dom i mitt liv som förgylls bara mer och mer för varje dag som går...
Jag sitter här i min ensamhet och ler för mig själv, och känner att det är så skönt att äntligen få leva i tvåsamhet igen fast skillnaden nu är att man blir det med nån som man blir älskad av, det är inte kul att leva med nån och ändå få känna sig alltid ensam...
Då är det bättre att vara själv och fortsätta leta tills man hittar det man söker istället....
Kärlek är till för ""mellan två människor"" som verkligen älskar varandra på riktigt, då är det en härlig kärlek, jag tror att alla vi människor faktiskt är bara menade för en enda människa i vårt liv som vi ska älska på riktigt och när man minst anar det så dyker den bara upp från ingenstans....
Och att man ska lära sig av alla sina misstag som man gör i sitt liv för att verkligen hitta det man söker till slut och bli kär på riktigt på nåt sätt....
Då känns nog kärleken bra och rätt...
Man kan ju inte älska alla!
Därför ska man vara riktigt rädd om vem man säger  det till att man älskar för det är ett sånt stort ord att säga...
Och ett sånt viktigt ord för många....
Jag har inte känt som jag känner idag på många år, och jag är så himla glad för det idag som jag inte visste förut att det kan kännas så här.....
Har bara känt så här två gånger i mitt liv och känslan är så gudomlig på nåt sätt, det går inte att beskriva i ord hur det känns?
Pirret i magen, längtan efter ""nån"" som man älskar varje sekund och minut är så himla underbar, inte släppa tanken på den man älskar under hela dagen, att man är glad och ler jämt och känner sig lycklig varje dag och varje minut bara man tänker på en enda människa i sitt liv...
Man svävar liksom på moln...
Är det så här äkta kärlek ska kännas så tar jag gärna emot det.....
Det är synd att ibland så får man inte det där kärleksbarnet med den man vekligen älskar på riktigt allra mest, men allt har ju även där en mening som sagt!
Det är nog meningen att vi ska kunna njuta av varandra nu ""vi två"" när mina barn är stora och att vi ska kunna ta vara på den tiden tillsammans i våra liv som är menat för oss, och det känns jätte härligt....
Bara känsla att få uppleva denna starka kärlek ännu en gång till i mitt liv som jag bara en gång tidigare gjort i mitt liv är så fantastiskt....
Jag hade förut inte ens lagt märke till denna fantastiska man, inte sett han på det sättet över huvudtaget, men han är bara min nu, endast min och jag får ha han bara för mig själv, vilken lycka...
Han är den som ""just jag"" får turen att dela säng med ,att få somna intill vid varje natt, att få äran att få hans kärlek.....
                                                            The only guy you need in your own Life.
                                                                                    Is the one
                                                                                  That proves
                                                                That he needs you in his Life
 
 
                                              Once I let some people go who don"t belong in my Life
                                              I only make room for the ones really who do it
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0