Tisdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade tidigt i morse då hjärtat åkte till jobbet igen, somnade om och vaknade vid 9 igen, klev upp och fixade kaffe, packade bilen ""igen"" och så kom dotter och svärson och mina underbara barnbarn på besök......
Mys och lilla Wilma hade bakat en kaka, hon är så fantastiskt duktig den lilla tjejen......
Solen skiner idag och det ser varmt ute ut idag, jag ska plocka som vanligt och snart är det klart, hjärtat och jag ska bli ett tillsammans, han tycker nog mest att det är mysigast i alla fall, jag hade nog kanske kunnat vänta lite till då jag idag är väldigt mån om min ensam-tid ibland.....
Men han är så förstående så det funkar bara bra ändå.....
Bäddat rent och satt ihop sängen så nu kan man sova i den igen, skönt ska det bli och mysigt...
Älsklingen har grillat idag, som han är så duktig på att göra.. Gött, gött...
Hämtat dotter på vårat jobb har jag gjort nu ikväll och skjutsat hem henne, så nu är det snart dags att sova bredvid den jag älskar, den bästaste av alla som finns...
så ni får sova gott alla mina underbara vänner och familj..
I morgon är en ny härlig dag med nya utmaningar, sova så gott alla mina underbara vänner och kära familj..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0