söndag igen nu då

Hej min kära blogg! Då var det Söndag igen då och denna underbara vecka lider mot sitt slut, fruktansvärt mycket har hänt i veckan och jag har fått stöttat och stöttat men med glädje såklart...
Det är bara den personen som förlorar som bara ljuger på andra och hittar på som inte kan stå för det man säger eller det den gör...
Så är det bara, och man kanske lär sig så småningom, men långt ifrån alla tyvärr...
ibland kan man undra hur vissa är funtade egentligen?
sitter hjärnan i röven eller vad?
Har man ingen skam alls i kroppen när man hotar såna människor både hit och dit hela tiden och jämt?
Hur orkar man att prata skit om alla och sen inte våga erkänna det själv utan man skyller på sina egna barn att det är deras fel,..
För i helvete väljer man inte själv vad man gör?
eller är det alltid nån annan som väljer åt en?
Det är väl ändå feghet va?
Jag hoppas att slutet är nära snart på riktigt, det skulle vara en välgärning för många och att det lyckas snart för vad ska en sån människa få vara kvar på en sann jord för>?
Det kan man undra, som bara skadar och gör alla andra illa hela tiden...
Än är ju inte sista idioten född tyvärr, fler kommer det bli...
Jag älskar mina barn, men tyvärr så skaffade jag dom med fel person en gång för länge sedan i början på 1900- talet...
För mig var det mina kärleksbarn, jag kan i alla fall erkänna det, men för nån annan var de bara en dum djävla lek och ingen kärlek över huvudtaget, som jag levt i skam och utnyttjande med i halva mitt liv...
Men som tur är så har jag nu träffat han som jag älskar och som älskar mig och som funkar kanon bra med mina barn och barnbarn...
Igår var vi uppbjudna till dotter och svärson på mat, det var kanon gott och även >Mats var där och trevligt att träffa han också en mycket go kille...
Wilma klättrade upp i knä på hjärtat på en gång och myste med han, dom lekte och pratade, är så mysigt att se dom vara så nära precis som en nära ska vara...
Det är inte den som tillverkar barnen som är den som räknas utan den som verkligen bryr sig på riktigt och finns där som har poängen och Wilma har verkligen hittat en !!morfar i mitt hjärta, är så glad för det....
Idag har vi varit och köpt Wilmas present till  mommos lilla tjej  som blir hela 3 år på söndag, gud vad tiden går fort, det blev en El bil till henne så hon kommer nog att bli jätte glad...
idag har vi varit i Borlänge och shoppat lite, och hittade lite nytt till hemmet igen hihi..
Jag köpte nytt badrums-set igen hihi, och lite smått och gott till badrummet och huset....
Nya badrumsskåp blev det också i svart, det kommer bli så kanon fint...
Kasta mer grejer på kärran idag har vi också gjort, lite möbler och grejer som jag inte behöver mer...Hittade även mina bröllopsfoton  när jag rensade idag också från början av 1900-talet nån gång i då-tid så jag brände upp dom, dom är ju inget att ha kvar nu längre.. Kändes skönt faktiskt att se elden ta dom på riktigt och riktigt känna glädjen i att avsluta allt på ett bra sätt...
Bilderna från Turkiet hittade jag också hade inte en aning om att jag hade dom liggande som var riktiga kärlekskort,  men som trots allt ändå var falska, så dom åkte dom med utom det på både mig och Charlie och mitt ex, men jag klippte bort han så vi fick ett jätte fint ensamt foto hon och jag,  så jag blev hel nöjd...
Ja tur att man håller till sanningen säger jag, och vet vad man säger till var och en, tur att jag inte behöver leka nån jag inte är...
Tänk att jag fick chansen till ett nytt liv igen, och att jag vunnit tillbaka så mycket igen, jag har mist mycket och saknar vissa personer i mitt liv, men en sak är säker, får jag chansen igen kommer jag att ta den på en gång igen..
Men annars får jag skylla mig själv...
Jag är glad att jag är där jag är nu och står där jag står nu, för världen som var har jag lagt i mitt förflutna, vem vill ha ett sånt liv
fyllt av falskhet och ånger och lidande!
ingen antar jag?
I morgon ska jag på möte för att nån halvdan idiot har bestämt det...
Tror att jag har tid att springa på skit möten som andra ställer till+
Jag har annat att göra i mitt liv n att leka pajas, jag har ett liv att ta vara på...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0