Söndag

Hej min kära blogg! Idag är det sista dagen på denna veckan ""igen"" OCH VECKORNA GÅR SÅ HIMLA FORT HELA TIDEN, och i morgon börjar en ny vecka med nya utmaningar igen...
Härligt!
Jag har inte skrivit på några dagar då jag är ganska upptagen med vänner och familj och jobb för det mesta men det är det som är livet och livet leker verkligen...
Jag har plockat för det mesta under veckan och i Onsdags var bästaste vännen Sanna hit och vi fikade lite, hon tyckte att jag fått så fint i hemmet, så noga och allt på sin plats,och i fredags firade vi vårat barnbarn som fyllde 3 år, hon fick en elbil av mommo och låtsas-morfar-....
Hon blev så glad sååå...
Sen har jag jobbat hela helgen och tjänat lite pengar, bra att ha fast man har hahhaha...
Kul att köpa nåt onyttigt faktiskt ibland också och det är jag värd....
Älsklingen har jobbat hela veckan och igår la han licens och klarade den (såklart) fast han inte svetsat på 10 år, nice och jag är så glad för hans skull, det är väl så om man är proffs på att svetsa antar jag..
Han har även hjälpt mig hela helgen nät jag HAR JOBBAT..
Nu är allt klart i alla fall och vi två har blivit ett istället, det känns så himla bra allting, kärleken spirar och han är så Mysig och go, är inte van att nån är så snäll och bryr sig så himla mycket som han gör hela tiden..
Han kan göra i ordning kaffe om han vet att jag är på väg hem bara för att få sitta och fika med mig, det kallar jag kärlek..
Han är precis lika pedant som jag är och båda vill ha snyggt omkring oss i hemmet och städat och allt ska stå på sin plats...
I morgon börjar en ny dag och en ny vecka igen och jag är ledig och ska åka till stan en sväng och handla lite smått och gott....
Nu ska jag lägga mig och mysa med hjärtat och få vakna tillsammans med han i morgon och äta frukost tillsammans, mysdag blir det, jag älskar såna dagar...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0