Onsdag

I söndags så umgicks jag med dotter och svärdotter och hjärtat och vi åt och myste tillsammans...
Vi grillade hela helgen och hade det bara bra....
Har en man som verkligen kan konsten att grilla och gott blir det, mumma....
I måndags rensade jag och körde iväg en massa grejer och kläder som jag inte har använt (som vanligt) till en vän som uppskattade det jätte mycket.....
Igår körde vi en kärra till soptippen med virke som har blivit över efter byggnationen, hihi..
Så nu är det gjort....
Idag har jag kört iväg ännu mera grejer till en vän,  lite sängöverkast och kläder igen, men tänk vad man kan köpa på sig på bara lite över 1 år?
Det trodde jag aldrig att jag skulle kunna köpa ett helt nytt hem (eller ett och ett halvt faktiskt....På sån kort tid bara?
Men lägger man pengar på det man vill ha och vill ha det fint i hemmet så hjälper det att kämpa för det...
Nu känns allt jätte bra och jag vet att det bara är mitt eget....
Idag har jag även fikat med en kär vän, hihi, och gått en långpromenad och hälsat på dom bästaste svärföräldrar som kan finnas......
Plockat lite har jag också gjort.....
I morgon fyller min älskade dotter Charlie hela 18 år, och det ska bli så skönt för då bestämmer hon över sig själv äntligen.....
Ingen av varken jag eller nån annan som kan säga vad eller hur hon ska göra mer!
Hon kan äntligen få vara sig själv....
Av mig ska hon få en summa pengar, det är hon värd och nu när hon sparar och ska köpa nytt till sitt nya rum, det kommer bli så fint där...
Klart att hon ska ha lite, inte alla som tänker på henne men jag gör det i alla fall, det är huvudsaken.....
Så i morgon kommer hennes syster och firar henne också och vi ska äntligen fixa ett minuten-kort till hennes konto utan att nån behöver skriva på, ja som sagt min dotter blir vuxen i morgon , hurra, hurra för henne...
Längtar till när jag ska ut igen med mina bästaste vänner och det är snart , gud vad kul, sen äta på China med barnen och en vän som jag är släkt med....
Ja, som sagt livet går framåt och väldigt fort just nu, mycket att göra och härligt att leva är det nu, kär och galen  och mer och mer för varje dag som går, även om jag inte hade trott det för 1 år sen ,men här står jag nu, lyckligare än nånsin  med nån som jag älskar och som framförallt älskar mig också och uppskattar mig för den som jag är.......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0