Onsdag

Klev upp och åt frukost som vanligt med den som jag älskar mest och som finns i mitt hjärta för alltid och så sen dök Hasse upp och fikade lite med oss då han var i stan igen och sen fixade jag i ordning mig för att åka upp till andra stället....
Fixade lite där och sen hem en vända och hämta lite grejer för att köra in det till stan...
Nu blev jag av med lite till igen skönt..
Hämtade Maria och vi åkte och handlade, sen lämnade av henne och vidare Till Anita och fikade och Janne var där så vi skrattade och hade kul...
Sen upp på bolaget och handlade en hel del som jag ska ha, både till midsommar och sen när jag ska ut med mina vänner.....
Så nu har jag laddat upp minsann..
Jag brukar sitta och tänka ibland på hur bra jag har det, inga krav och inga måsten nuförtiden, bara vara jag helt enkelt igen..
Träffade Pernilla igår på dollar när jag var där och hon sa ""samma"" sak som många av mina andra vänner säger, Att jag kommit tillbaka och blivit ""jag"" igen, Ulla alltså och ingen annan som nån annan  vill att jag ska vara..
Utan helt enkelt jag, inget skal av mig utan ""jag" bara....
Hon sa att jag såg så himla fräsch ut och att det riktigt strålade om mig, att det syns att jag mår bra....
Undra hur många av mina vänner som sagt det inom närmaste året?
Och det gör jag ju faktiskt men kul att alla andra ser det också och inte bara jag som känner mig så lycklig...
Är så kul att höra att många märker det och att jag är en annan människa idag än förut...
Jag har aldrig känt så här, sån frihet och att jag är den jag verkligen är...
Jag älskar den jag lever med och jag har nått det jag önskar att få nå.....
Jag hade aldrig förut sett att det kunde vara så här bra, utan jag är så himla glad att det blev så här annars hade jag aldrig fått uppleva så mycket vänskap och värme från mina vänner då dom tog avstånd pga en enda människa i mitt liv....
Jag hade aldrig fått uppleva så mycket sann kärlek heller utan fortsatt i samma spår och litat på nåt som inte fanns att lita på...
Idag när vi var in på bolaget så pratade vi med en jätte trevlig kvinna som satt i kassan för Anita kände henne, hon passar att arbeta där så vänlig och rar människa som man ska vara...
På midsommar blir det grilla och dricka lite gott och mysa med älsklingen och våra vänner, ska bli kul....
Snart åker jag på kryssning med mina vänner också, ser jag så mycket fram emot.....
I morgon ska jag in till stan och fixa lite ""igen"" så allt blir klart snart....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0