Midsommar

Hej min kära blogg idag igen, det är sent på natten och jag är uppe i varv som vanligt hihi..
Fullt upp så att säga..
Hann inte skriva här nå igår då jag var in till stan och fixade lite papper och träffade en vän och vi shoppade loss lie, hihi..
Allid kul att shoppa nå nytt till hemmet så det blir finare fast det redan är fint...
Kollade nya badrumsskåp. det blir svart och det blir kanon fint....
Har inrett och gjort så fint nu, dom vänner som varit hem nu tycker att allt blev kanon, bra smak och att jag har jätte fint hemma...
Idag har jag fixat lite och plockat som vanligt igen då.....
Nu är snart allt klart och jag ser fram emot det här jätte mycket.....
Satt upp nya gardiner och nya saker och det blev så mysigt....
Älsklingen har grillat idag så vi har ätit grillat och glass, jordgubbar och grädde hela familjen....
Han är en mästare på at grilla, en fantastisk man som faktiskt som har en hjärna,(hur en man nu kan ha det då men han har faktiskt det....
Han tänker precis som jag och fattar i alla fall vad som ska göras eller handlas utan att man behöver säga till, det är så skönt...
en man som man vill ha han helt enkelt och en ""rejäl"" man så att säga....
Som ger en allt det man har önskat, kärlek och omtanke, fina ord (som betyder nåt på riktigt)....
En man som är riktig man i kroppen och inte en späd liten tonåring med slät överkropp som små-pojkar utan helt enkelt en riktig man...
I morgon ska jag plocka lite till och på söndag blir det en heldag med hjärtat och handla lite i Borlänge allt det som fattas och behövs för att fullborda det som ska bli "" oss"".....
Nu ska jag försöka sova, hjärtat sover redan så jag ska krypa intill han och mysa riktigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0