Måndag

Hej min kära blogg idag igen (även om det var några dagar sen nu) som jag skrev här!
Nu är det en ny dag igen och även en ny vecka, igen ,och veckorna går alldeles för fort nu i mitt liv, så jag hinner inte med..
Dagar blir till veckor och allt blir bara bättre och bättre hela tiden med vänner som jag trivs så  bra med och min älskade familj som jag umgås med varje dag......
Har som sagt inte haft nån tid över att skriva här i min blogg nu, för nu går dagarna fort och det ska hinnas med mycket i mitt liv, helst så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt, hihi, som ska fixas och snart är det midsommar (igen) och då blir det grilla av och dricka nåt gott med vänner och ha det mysigt...
På midsommarafton gifter sig en väns dotter, som jag en gång i tiden gjorde (men det är evigheter sen) och det är en fin dag att gifta sig på....
Om man nu har funnit den rätta och stora kärleken (förstås)...
Jag har dom senaste dagarna haft fullt upp, hämtat dotter hos sina svärföräldrar och fixat till mitt nya kök, så himla fint det blev, minsann...
Mysigt...
Kört iväg grejer till både vänner och till soptippen som jag inte behöver mer, änglar och bord och stolar och lampor, kastruller och mycket, mycket mer....
Möbler och en massa...
Dom som varit hit tycker att det blev så fint (och så ljust och vitt) med allt nytt och fräscht i mitt hem....
Alla tycker att jag har så himla fint och snyggt hemma och det är så kul att höra, välstädat pedantiskt och mysigt i gammal stil fast med nya saker förstås.....
Promenader har jag också varit ute och gått och jag har gått ner hela 6 kilo, jag är så glad, nu är jag nöjd och har min idealvikt som nu är 61 kilo, precis som jag vill vara, då jag ska vara nöjd med mitt liv.....
Min karl skämtar om att det inte blir nåt kvar av mig snart, hihi..
Men jag själv ska ju må bra också och trivas med mig själv, det är huvudsaken, men han är en sån förstående man så jag är glad för det....
Nu längtar jag tills jag ska ut med mina tjej kompisar på krogen och ha kul, det blir mycket ute- kvällar nu i sommar och riktigt få njuta av den härliga sommaren ,(utan karl) hihi...
Skönt att man kan gå ut på varsitt håll och ha kul, vi hinner ju umgås som sagt...
I morgon ska jag in och handla lite, fixa lite papper och sånt som måste fixas, kolla på en ny tv och en ny tvättmaskin och badrumsskåp.....
Det blir nog alldeles kanon bra till slut....
Mycket händer nu i mitt liv och jag känner att jag har nått mitt mål med den som jag älskar och håller av....
Har hittat han som gör mig lycklig och framförallt glad varje dag som jag liver upp med mitt leende på mina läppar och är glad (bara) av att jag finns och har det så bra med dom jag älskar allra mest runt omkring mig...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0