Lördag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt nuvarande underbara liv! Vaknade i morse och kaffet var klart som vanligt när jag vaknade, hihi....
Jag  har världen bästaste älskling som finns....
Att jag inte sett han förut förstår jag inte...
Jag har missat nåt i alla dessa år, utan att se han, en man som verkligen är mån om både mig och min familj, som älskar mig för den jag är och är trogen och absolut inte en falsk människa...
En man som inte lever dubbel-liv eller nåt och som är mån om sina egna och inte går bakom ryggen, fy fan säger jag för såna människor som sårar andra och ljuger för sina egna och sen ska man tycka synd om dom också....
En man som inte älskat nån annan men ändå stannat kvar...
Vad falskt...
Igår jobbade jag ett skift och sen hämtade jag lilla Wilma på hennes dagis så hon var här medans dotter och svärson var iväg på tråkigheter som tyvärr måste göras ibland, inte kul,  jag tänkte på dom hela dagen......
Idag ville Wilma sova över hos oss så nu har vi myst hela eftermiddagen med henne och nu sover hon så sött här och vi har haft det riktigt bra...
Jag är så himla glad att jag har min älskade dotter och helt underbara svärson som kommer hit och hälsar på jätte ofta och som låter mig umgås med mina barnbarn.....Dom är så himla snälla och mysiga..
Idag när dom kom till hjärtat hade dom köpt glass och jordgubbar så vi fikade ute i trädgården i solen, de var riktigt mysigt....
Dom betyder verkligen så himla mycket för mig.....
Det är så synd att jag inte duger till så med andra men ibland blir det tyvärr så...
Ibland känns det som om jag bara duger när nån ska ha skjuts eller att man ska ställa upp på nån, Förlåt men så känns det ibland, annars duger alla andra bättre än jag när det gäller annat....
Sista anhalten kanske är jag, vad vet jag?
Så känns det ibland i alla fall...
Därför är jag så glad att jag har det jag har idag i alla fall. och man ska ställa upp på dom som bryr sig, man ska inte behöva känna sig utanför och att man bara duger när nån annan inte kan eller vill....
Jag har lärt mig att man ska inte alls lita på människor och säga för mycket för den bästaste kan visa sig vara ett riktigt svin längre fram.....
Åtminstone om dom bara dyker upp från ingenstans helt plötsligt men inte visat sig på många år...
Man kan säga saker i förtroende till nån men sen visar det sig att den glappaste käften var just du!
Jag har lärt känna människor av alla de slag,  både långa och korta stunder och jag har sett och hört att vissa säger att dom aldrig pratar om andra men det visar sig att dom är dom största lögnarna som finns.... 
En människa som jag mött i mitt liv hann inte vara med så länge och tur är väl det för många har sett vilken stor idiot det var, inte bara jag som sett, och det känns i alla fall skönt......
Till och med gör sig osams med människor på andra sidan jordklotet så man inte är välkommen i deras hem längre...
Bra gjort, träffade en vän just från andra sidan jordklotet som jag också råkar känna....
Alla känner apan men tyvärr så känner apan ingen.....
Taskigt va?
Låtsas att man tycker om nån eller älskar nån som man egentligen bara hatar men man utnyttjar situationen bara för att komma åt en.....
Såna som pratar skit om precis allt och alla och sen ringer runt och hittar på att nån annan pratat skit,  för att klara sitt eget skinn och den största skiten är ju en själv fast man inser inte det....
Åker iväg till en annan by och passar på att hälsa på sin gamla pök-kompis som man hade för många år sen, vilket svin , men det ligger i generna och går förmodligen aldrig ur heller.....
Jag är så glad att nån kom in fort men lika fort ut ur mitt liv....
Tack och lov säger jag...
Jag har varit tillsammans med riktiga monster , ja verkligen har det visat sig till slut och att jag inte riktigt förstått det i tid?
Det är det som stör mig mest....
Nån som behandlar en som skit och sen ställer till det för andra och även sina nära, som bara ljuger och hittar på men ljuger mest själv av alla som finns, tror att gener spelar in en stor roll i det här....
Är så glad att jag har min familj och att jag älskar dom så mycket, och att dom är i min närhet....
Lögnare och förljugna människor är inget i mitt liv, det ska vara sanna vänner som man kan lita på, då mår man bara bra....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0