Lördag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade vid åtta i morse och hjärtat var redan uppe. (som vanligt) hihi...
Kaffet var klart och frukosten likaså...
Lite bortskämd är jag allt...
Har inte skrivit på några dagar nu och det känns konstigt nog ""bra"" i alla fall...
I onsdags så jobbade jag några timmar och sen fixade jag lite hemma.....
Torsdag plockade jag bara hela dagen och fixade lite hemma i huset...
Fredag var det  dags för ett kvälls-skift igen men först var jag på utbildning....
Så nu är man lite uppåt och framåt lite längre fram (igen) då...
Skönt att det går framåt lite emellanåt....
Idag är det då Lördag igen, och veckorna bara rinner iväg, jag hinner inte med riktigt som jag ska, men det går bara framåt hela tiden..
Nu när hag har börjat rensa (igen) och fixa så inser jag att jag har köpt på mig ett helt hem (igen) på bara lite över ett år!
Konstigt att man kan köpa på sig så mycket nytt till hemmet på bara så kort tid?
Men som sagt jag har fått det precis som jag själv vill ha det och i min fina stil, nytt och fräscht men ändå i  härligt antikt stil..
Nytt men ändå gammaldax stil...
Och framförallt är jag glad att det blev som det blev och att jag kunde köpa allt själv som jag behövde ändå..
Mina vänner tycker att jag har ett jätte fint hem och en bra smak, och det är kul att höra...
Idag har jag plockat i massor oh älsklingen har grillat så vi har ätit det, han är en mästare på att grilla och göra god mat, så då får han sköta det, han är så framåt och fixar och donar hela tiden...
Idag är dotter barnvakt åt sin syster som ska ut så vi har en barnfri kväll, men jag saknar henne som bara den..
Är så van att hon är här hemma här och att vi umgås och gör nånting tillsammans hela tiden....
Men jag njuter av kvällen och vi har passat på att ha varit ner till svärmor och svärfar och fikat lite på kvälls kvisten, dom bästaste som finns...
Är så glad att jag träffat han med stora H som betyder jätte mycket för mig och är så mysig och go och dom bästaste svärföräldrar som man kan ha...
Och framförallt att det funkar kanon med mina barn och barnbarn också...
Fast jag saknar två personer med familj jätte mycket i mitt liv men, men ibland blir livet inte som man vill eller tror, och då får man ta det så i lalla fall och vara glad för det man har i alla fall.. 
Imorgon är det dags för lite plock igen, och det blir kanon bra, målat lite också så det blivit lite ljusare med vitt som jag då älskar hahhaaha...
Nu snart är vi två ett istället, älskar denna mannen i mitt liv så fruktansvärt mycket och kan inte förstå att jag missat sån kärlek ifrån nån..
Finns sån här kärlek verkligen eller drömmer jag?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0