Torsdag

Hej min kära blogg idag igen.. Vaknade halv 6 i morse och jag som inte är nån morgon- människa alls men, men man lär sig tydligen Hihi...
Klev upp och åt frukost och gick till jobbet, mycket har det varit idag igen, men det är så i mitt jobb, man vet aldrig vad som kan hända under en dag där?
Älskar mina arbetskamrater och jag har skrattat som en tok idag, det är mycket skratt och kul på mitt jobb, precis som det ska vara för att man ska trivas...
Slutade vid 2 och åkte in till stan en sväng, till chefen och skriva på nya lönen...
Nice...
Det går framåt hela tiden minsann...
Fikade med Poppa på Engel också gjorde jag...
Idag är det en sån där dag då man får sörja igen, min mamma dog för 11 år sen idag, så det känns vill jag säga...
Jobbigt att gå till graven (igen) och minnas tillbaka all lycka som man hade med en underbar mamma som inte finns hos mig längre...'
Jobbigt men som tur har jag en man i mitt liv som stöttar och förstår, en stor kärlek för mig som jag inte trodde fanns på de sättet...
Han är bara för snäll och rar, och finns här alltid för mig, i vått och torrt, är så himla glad att jag träffade han i mitt liv, lite synd att det inte skedde lite tidigare bara...
Han är den underbaraste som finns och han ger mig allt det jag behöver, kärlek och min kropp skriker av längtan till han..
Han kan sin sak, har aldrig upplevt nåt så ljuvligt i mitt liv så det var nog min tur nu...
Nu har vi jobbat olika skift hela veckan och knappt träffats fast då får man ju längta lite också, och det är bara nyttigt...
Men nu får vi hela helgen tillsammans och det ska bli så skönt, att bara få sitta och kramas och mysa med varandra, men i morgon ska jag ut med dom bästaste vännerna och ha kul, utan karlar, hihi..
Nice...
Livet leker och man ska ha kul medans man lever, det var ju ett tag sen jag hade det...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0