Tisdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade i morse vid 8 och det kändes kanon bra, klev upp och drack kaffe, åt mina jordgubbar och mjölk och macka och kollade på nyheterna med hjärtat medans mina små hjärtan sov en liten stund till..
Charlie vaknade ganska tidigt ändå och kom ner med Benji hennes kanin som hon köpte igår så vi fick mysa lite, han är så go och fin...
Nu ska svärfar bygga en ute- bur som vi kan ha han ute i på sommaren...
Sen kom mina bästaste svärföräldrar och då menar jag verkligen bästaste svärföräldrar  på besök och fikade med oss och hon tyckte att jag har gjort så himla fint i mitt hem, kul att höra och hon är så snäll och rar, precis så som en svärmor ska vara...
Jag har haft tur som har såna underbara svärföräldrar som dom, för såna växer inte allt för mycket på trän kan jag lova...
Så om Lollo förbi och fikade en sväng...
Älsklingen åkte till jobbet vid 1 och jag åkte ner och handlade en sallad åt mig och pizza till tjejerna innan jag själv drog iväg till jobbet vid 4...
Idag var det stressigt på jobbet, många larm och fullt upp att göra hela kvällen, men då går tiden fort också...
Nu sitter jag här och myser och väntar på att hjärtat ska komma hem så man får krypa ner tätt intill han i sängen och somna på hans arm...
De är kärlek det ,att få somna och vakna med den man älskar bredvid sig..
Varje kväll och varje morgon...
Igår gjorde jag goda räk-mackor åt oss till han kom hem och han tyckte att jag var jätte snäll, han säger varje dag hur mycket han uppskattar det som jag gör, och han talar om för mig att jag gör så god mat, kul att höra...
Han skickar alltid gulliga sms till mig varje dag och visar att han älskar mig, det gillar jag...
Han är verkligen den man jag vill leva med , som jag älskar...
Nu ska jag snart lägga mig och sova för i morgon ska jag upp tidigt och jobba igen, sen ska jag åka till Borlänge och koppla av med lite shopping och till min homeopat ska jag också...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0