Tisdag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse och hade lika ont i huvet fortfarande (skärande värk) och värken har spridit sig till öronen, kinderna och över-käken, så jag var tvungen att åka till akuten igår efter att ha sökt läkar-hjälp här i Gränges men här finns ingen läkare så jag fick åka vidare till Ludvika och jag hade bihåle-inflammation som jag har befarat och misstänkt......
Men nu har jag fått kortison-spray och antibiotika så nu ska det väl lugna ner sig snart hoppas jag.....
10-dagars kur blev det så det blir nog bra....
Var till min chef idag och sa att jag inte vågade jobba med såna viktiga saker när jag mår som jag gör och det förstod hon väldigt väl...
Älsklingen gjorde kaffe i morse och la sig bredvid mig så där mysigt som ""bara"" han"" kan göra och kramade om mig....
Sa sen snällt att frukosten var klar.....
Igår när han slutade hade jag gjort räk-mackor åt oss alla ""igen""....
Han tycker att han blir bortskämd hahahaha..
Men det är han värd och mycket, mycket mer...
Har precis lagat mat och ätit efter att ha tagit det lugnt, så inte huvet ramlar av hahahaha...
Saknar min älskling varje gång som han är på jobbet eller borta....
Känner bara mer och mer kärlek för varje dag som går som jag har med denna underbara man i mitt liv!
Livet har många kapitel, både bra och dåliga, men bara för att ett kapitel slutar dåligt betyder inte det att nästa behöver börja och sluta dåligt det också, utan det kan bli mycket bättre än vad man trodde....
Livet kan förändras i ett litet nafs, om man bara är beredd att ändra på det och ta chansen för det är aldrig försent i livet att börja om...
Det kan bli mycket bättre än vad man hade räknat med.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0