Tisdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade vid 9 i morse och solen sken utanför mitt rum, dagen till ära...
Har inte skrivit på många dagar här nu, för jag har helt enkelt inte haft tid, jag är en upptagen kvinna i mina bästa år och då man har haft kul har man inget  att göra annat än att leva livet glada dagar..
Jag jobbade hela helgen och hade fullt upp, hann inte med hjärtat heller så nu tar vi igen den tiden den här veckan då vi är lediga mycket båda två......
Så fredag och Lördag och Söndag var det inte mycket tid över för varandra.....
På måndagen och igår var jag ledig så då passade jag på att åka in till stan och handla lite smått och gott, det som fattades fast frysen är fortfarande full, hihi.....
Sen har jag haft lite egen- tid också som för mig är väldigt viktig så i måndags var jag på bil- bingo med mina döttrar, det var skoj.....
Igår kom en kompis till Charlie hit så nu är det fulla huset i härliga tonåringar....Mys är det....
Liv i huset tycker vi om...
Igår kväll var dotter hit och hälsade på, hon har det inte lätt nu, men jag hoppas att allt går bra till slut i alla fall, tänker mycket på henne nu, mitt stora hjärta.....
Igår grillade Älsklingen hamburgare, han är en mästare på att grilla god mat, men jag gör maten varje dag annars och får beröm jag med.....
Det var så gott.....
Annars går livet framåt för varje dag som går och jag är glad och har det bra....
Men jag har ju världens underbaraste att leva med också.....
På fredag är jag ledig och då bär det iväg till Borlänge för att shoppa lite och kolla på en fyr-hjuling, nice.....
Hela helgen ska jag bara mysa och ta det lugnt, sitta nära och mysa med hjärtat och ta igen förlorad tid.....
Ton- åringarna ska med till Borlänge så det blir kul....
En hel mys- dag.....
Jag är ledig i hela 5 dagar och jag hoppas att vädret blir det bästa så man kan sitta ute på gården och få njuta av lite sommar också.....
Nu ska jag gå ut och njuta lite av livet....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0