Tisdag

Hej min kära blogg! Vaknade av att klockan ringde tidigt i morse och det var bara att kliva upp...Trött men ett måste ändå........
Det har varit en stressig dag på jobbet idag med mycket extra som kom in...
Igår hann  jag inte skriva nåt här då jag hade fullt upp, som jag då har ibland med allt runt omkring mig..
Precis som det ska vara, men bara glädje förstås har det varit...
Igår var det 26 år sen jag fick min första efterlängtade lilla  tjej också, tänk vad åren går fort, man hinner inte med längre..
Nu idag har hon en egen liten fin familj...
Men jag blir bara yngre och yngre hihi......
Så känner jag mig i alla fall, inga kriser och bara bra i mitt liv för varje dag och varje vecka som går...
Dom brukar säga ibland att "" det var bättre förr" men det kan jag inte hålla med om....
Jag har det bättre idag än förr.....
Livet känns som en dans på rosor med bara en massa kul som händer och jag ler och är glad varje dag...
Jag får ""alltid "" höra på jobbet att jag ""jämt är glad och att (är du aldrig sur)?
Nej det är jag faktiskt inte, för jag har upptäckt så mycket fantastiskt fina saker i mitt liv som jag aldrig har sett förut att det fanns...
Jag uppskattar det jag har här och nu, och inte sen eller då...
Det känns som om jag har fått allt det jag velat ha men aldrig haft eller fått förut..
Men såklart saknar jag vissa människor i mitt liv, men jag var så dum och inte förstod?
Jag fattade inte att jag skulle lyssna på dom som talade sanning och inte lögnen som fanns...
Men jag tror att allt har en mening ändå trots allt och att det som sker ska ske ändå på nåt sätt för att man ska lära sig av sina misstag, även om det kan göra ont ibland...
Jag kan inte säga att jag har kastat bort min tid för idag känns det som om jag har fått en ny tid på nåt sätt och att jag lever ut mig mer nu!
Jag gör det jag vill göra och jag går som jag vill och känner mig glad...
Idag lever jag för dagen för man vet aldrig om man finns i morgon, därför ska man vara rädd om det som man har och ta vara på det, för man vet aldrig vad morgon dagen har att erbjuda..
I morgon kanske man inte kan gå eller stå eller inte ens finns...
Jag har träffat en sån stor kärlek som jag aldrig trodde fanns för mig, jag har sån trygghet i oss på nåt sätt och jag känner att jag är älskad för den jag är, riktig kärlek är så fint att både få och att ha...
Men trots det har jag ju älskat men inte på samma sätt som jag gör idag, jag blir glad när jag ser och hör dig, jag saknar och längtar  efter dig så fort du går..
Du är nån som passar precis i mitt pussel, den där pussel-biten som alltid har fattats i mig, jag är glad, jag skrattar och känner mig ung på nytt igen...
Jag har fått färg, en färg som ser friskt ut och inte grå- daskig ut!
Jag lever helt enkelt...
Har varit upp till dotter och svärson nyss och lämnat en bokhylla som vi inte skulle ha kvar så de kom till användning där, det var bra...
I morgon är det jobb igen men sen är jag ledig, men jobbar hela helgen i alla fall..
Sen nästa vecka är jag ledig i 5 hela dagar och mitt hjärta också så då ska vi hitta på nåt kul att göra, vi ska åka till kupolen en dag i alla fall och handla lite, sen bara komma ut och göra nåt anat är kul..
Mysa förstås får man inte glömma att göra, det ska bli såååå himla skönt...
Nu ser jag bara framåt till allt fint och mysigt som kommer inom några dagar...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0