Lördag

Hej min kära blogg! Vaknade vid 8 i morse och skönt att ta vara på dagen så här på sommaren, jag älskar ju sommaren..
Jag har inte tid att skriva här varje dag längre då jag är ganska upptagen med mycket kul i mitt liv nuförtiden..
I onsdags jobbade jag och likaså i Torsdags, sen har jag varit ledig, i hela 5 dagar, så nu njuter jag av varje dag som sommaren vill vara här...
Jag älskar ju sommaren..
Sol och varmt och härligt ska det vara...
Igår var vi till Borlänge och shoppade lite, och Charlie fick 2000 av mig att handla för, klart att hon ska ha lite....
Idag var vi till Borlänge ""igen"" och handlade det som vi glömde på Biltema igår hihi....
Idag har jag haft fullt med folk här, härligt med riktiga glada vänner som fyller ens liv nuförtiden, njutit av solen och värmen har jag också gjort och barnbarn som har sprungit och skrattat här....
Älsklingen har grillat och han är en mästare på det och gör kanon god mat.....
I Augusti åker jag på kryssning med ett gäng kompisar och som jag har känt i många år, kul att umgås med vänner fortfarande som man gjorde när man var gift...
Längtar till dess..
Sen åker jag med en klasskompis och ett gäng på en annan kryssning och sen en till med en gammal ungdomskompis och en vän som jag träffade när jag bodde i Smedjebacken som jag umgicks med....
Sen sticker jag till Alanya en vecka med mina arbetskompisar, det ska bli så kul med allt som ska hända nu snart..
Mitt liv har verkligen blivit annorlunda men alla mina vänner säger ju också att jag blivit annorlunda, så det kanske inte är så konstigt att livet är på topp igen...
Härligt at få leva ut livet det man har kvar, fast jag är helt säker på att umgås man med positiva människor omkring sig så blir man positiv och tvärs om....
Kul med nya vänner och mina ungdomsvänner, och har man ett sånt fritt liv som jag har så kan man göra precis det man vill när man vill också, helt underbart...
Jag har världens bästa hjärta också och vi går alltid ut på varsitt håll med våra vänner som vi har var för sig...
Igår byggde hjärtat en hage till Charlies kanin så nu har han stort och bra att springa omkring och vara med på gården...
Ikväll är Älsklingen ute och festar och jag ska ta det lugnt bara, ha lite egen-tid, men när han kommer hem ska han få hahahha. Då blir det mys och det jag älskar att göra med han, hihi..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0