Lördag

Hej min kära blogg! Sitter här och har huvudvärk, ont i kroppen och mår allmänt piss.....Inte kul att vara sjuk...
Sjuk och vill bara bli frisk igen...
Vaknade tidigt i morse och hade faktiskt sovit bra sen jag drog i mig lite Alvedon innan jag gick till sängs igår kväll, vi skulle ha varit på midnattstravet egentligen och bara myst, jag och hjärtat men jag orkade inte då jag faktiskt jobbade igår när jag var sjuk....
Jag la mig efter jobbet och vaknade av att dotter kom in.....
Somnade igen och vaknade vid 7 på kvällen, det är inte jag i vanliga fall..
Vill ju njuta av livet som man har kvar och inte bara sova bort det, men antar att kroppen behövde det....
I förrgår kom hjärtat hem med rosor till mig "" IGEN""
Han sa att jag var värd det, jag har snart prytt hela väggen med stora rosor ifrån han, så många på bara 1 enda år, Har aldrig fått så många på alla år förut, det kallar jag kärlek det!!
Har nog träffat den underbaraste man som finns och kan tänka mig.....
Annars veckan som har gått har jag förutom att jag varit sjuk då , har jag umgåtts med mina underbara vänner, och haft kul och skrattat, dom säger ju att ett skratt förlänger livet och det kan jag hålla med om att det gör faktiskt, för man mår mycket bättre om  man Kan  skratta och ha kul....
Livet känns som en njutbar tid nu, att vara lite sjuk måste man kanske vara ibland men jag tar nya tag....
Hoppas att nästa vecka blir bra för då kommer mycket kul som jag ska ut på.....
I Augusti ska jag bara njuta av allt kul som kommer hända och att vara ledig och spendera på det som jag vill ha....
Hoppas bara att sommaren är så fin som den har varit hittills också med sol och härligt varmt....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0