Torsdag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse utav att klockan ringde tidigt efter en härlig natt i en varm famn, för att vidare kliva upp och dricka kaffe och få i sig lite frukost innan jag kunde åka till skolan i det hemska snö-ovädret som kom i samma stund (förstås)......
Hatar snö...
Kom iväg i alla fall och det var kanon kul att börja igen och kämpa på och framförallt att få träffa mina underbara klass-kamrater igen förstås.....
Fikade på fiket i Smedjebacken och hade en heldag idag, åkte sen till stan och fikade med Poppa på BK:S och det var ett tag sen kan jag lova,hihi....
Vidare till affären och handlade upp grädde och juice och sånt som behövdes, (eller inte alls behövdes) men som är bra att ha på lager.....
Grädde i maten är mums......
Dotter ringde då och bjöd hem mig på mat, var dit och myste lite med dom och mommos lilla tös.....
Nu sitter jag här hemma och har egen-tid då hjärtat inte är hemma ,  men längtar såååååååå enormt mycket efter han nu då vi inte har träffats på hela den här dagen.....
Men snart kommer han hem så vi får lite soff-mys igen......
Året har börjat så himla bra och jag är hel-nöjd, mår som en prinsessa på ärten och ler för mig själv och tänker för mig själv  (att jag har det väl ändå bra jag).....
Jag kan knappt tro det själv utan jag är vungen att nypa mig i armen lite då och så för att förstå själv att det är faktiskt verklighet, där jag nu står och det jag har åstadkommit fram till nu ifrån 1 år tillbaka.....
Har byggt upp mitt fina hem på bara ett halvår och redan köpt på mig för mycket möbler m.m.........
Helt i min egen smak och stil....
Haft tur i allt.....
Det bästa är att jag har verkligen haft tur i kärlek, ingen kan träffa nån som är så himla underbar och go....
Helt makalös man...
"""" Livet måste levas framlänges, men kan BARA förstås baklänges""""
"""" Jag hör det- och jag glömmer det""""
"""" Jag ser det- och jag minns det""""
"""" Jag gör det- och jag förstår det""""
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0