Torsdag

Hej min kära blogg! Vaknade upp i morse och det började snöa, jag som absolut inte tycker om snö, men ,men det ska väl ner antar jag ändå....
Nu längtar jag bara till den härliga sommaren med sol och bad och våran utlandsresa som jag ser fram emot med min dotter och en kärvänlig vän och hennes ungdomar som är i samma ålder som MIkarela, det ska bli så skönt att komma iväg igen....
Skulle ha varit i skolan idag, men förkyld som jag är stannade jag hemma och mös i soffan med mitt underbara hjärta och kollade på tv istället i  min förhoppning att det ska bli bättre så att  jag blir piggare igen....
Får fördriva tiden med att kolla tv och film och bara ha det bra...
Igår bakade jag semlor och Mikaela var så glad, det är ju så gott, jag älskar semlor....
Så då mumsade vi på det igår kväll.....
Snart kommer dotter med familj på mat här, är så trevligt när familjen är samlad och äter tillsammans.....
Jag sitter och tittar ut genom fönsteret där det bara blåser och snöar, jag har inte tänkt att gå ut nå idag utan bara sitta i mitt mysiga hus och softa, underbart...
I morgon tror jag att jag ska baka bullar igen, dom är redan slut dom jag bakade för några veckor sen tur att dom tycker om mitt fika bröd, det ska mumsas ordentiligt i denna familj, hihi...
Tack i alla fall du som skriver i min blogg och berättar allt om allt som varit och blivit  sagt och gjort om det du vet..
Jag tror att det finns många fler som blivit lurade därute av nån enda liten anledning och tror att dom vet fast dom inte vet, hihi... och lever i en lögn av nån som dom inte trodde det av, hihi...
Fast jag vet ju nu!
Tänk om vissa visste vilka dom umgås med och hur dom lurar och bedrar  varandra hihi....
Hur dom ljuger och hittar på om varandra fast det finns bara en enda som vet sanningen egentligen, eller hur?
Går stigar bredvid dom riktiga och tar dom falska istället för att vara så rak i ryggen som möjligt och berätta sanningen som den är...
Som sagt sanningen kommer alltid fram till slut..
Det är så skönt att slippa äntligen leva i den hemska lögnen, för nu vet jag ju, och jag kan skratta åt allt, för det är verkligen löjligt...
Idag har jag vunnit högsta vinsten (eller nästan i alla fall) men är på god väg och jag ger aldrig upp att vinna tillbaka det jag en gång förlorat av en lögnare...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0