Torsdag

Hej min kära blogg ännu en dag! Vaknade med värk i hela kroppen i morse, antar att jobbet tar ut sin rätt precis som det ska vara....
Men idag är jag ledig i alla fall och det är skönt, jobbat ihop lite extra pengar har jag gjort så man kan göra nåt i alla fall och det är huvudsaken för mig och min underbara dotter....
Fast hjärtat skämmer ju bort henne också...
Hon har fått 2 mobiler på bara ett litet tag nu av han..
Mys...
Idag har jag tänkt att bara ta det lite lugnt och vila min orkeslösa och onda lilla kropp som värker lite mer än vanligt....
Träffade Ullis på Willys igår och fick se det nya underverket, hon var så fin, så nu måste jag åka ner nån dag och hälsa på, det var ju ett tag sen kan man säga, men det blir så när man har fullt upp med både hem, skola och jobb tyvärr, man hinner inte riktigt med på nå sätt längre...
Det är väl så livet ska vara antar jag, bara man mår bra och har det glatt omkring sig så är allt bra...
Tycker inte om människor som lovar saker och inte kan hålla det, utan bara sviker och ljuger om allt som man har lovat, vuxna människor som inte känner nåt för andra utan bara tänker på sig själva...
Utsätter många för svek och otrohet och falskhet....
Har man nånsin tänkt på att man sårar snälla människor som kanske behöver en?
Eller behöver, ja det kan ju diskuteras, vem vill ha såna som bara utnyttjar en?
Sen bryr sig i andras barn mer än sina egna så man ska behöva sitta och trösta och stötta med sånt som är självklart att man ska ha i sitt liv.....
Idioter finns det många av tyvärr....
Struntar i sina barnbarn bara för att barnet väljer själv hos vem den vill bo?
Ändå har man inte själv brytt sig i sitt eget barn på 30 år, hmmmmmm moget hörru du!
Psykotiska männisskor skulle jag kalla det...
Eller?
Jag blir så djävla förbannad och att jag ska få sitta och trösta bara för att nån anann beter sig som ett svin...
Jag ger mitt barn mat, ""varje dag faktiskt"" och inte nån skitmat utan ""riktig mat"" faktiskt....
Dom som vetat att det varit så men ej sagt nåt tycker jag är falskt gjort, då är man ju med själv att veta hur det är men gör ändå inget åt det...
Fy usch säger jag bara.....
Tänkte ni på er själva eller på barnet?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0