Tisdag

Hej min kära blogg! Vaknade tidigt idag trots att jag fick sova ut, lustigt men det är så himla skönt att kliva upp i tid och få lite mer av dagen som komma skall....
Fick besök av min kära mysiga dotter och sen gjorde jag mig i ordning för att åka till Borlänge på studiebesök....
Det var jätte intressant att kolla på....
Handlade lite mat på hemvägen såklart, hihi. nu är det proppfullt och inget mer går ner i frysarna nu.....
Snart lön och allt finns redan hemma, det bådar väl ändå gott hihi....
Det betyder att man kan unna sig lite mer (som vanligt då) hihi...
Legat och funderat lite igår kväll, funderare som jag nu är lite emellanåt som sagt  och i morse när jag vaknade på en stor lögnare som finns, den som tror sig vara så bra och veta allting helt plötsligt, man helt plötsligt bara nu, men inte då<?
Att endel folk är så fega att dom inte vågar gå ut med en sanning på en gång utan det ska hycklas i många år?
Hur kommer det sig att det kommer just nu?
Jo, antagligen för att du själv har varit rädd, att du varit den som hållt dig undan för att du vet, ja då du vet mycket väl.....
Eller få uppmärksamhet kanske kan vara en anledning eller?
Kan det vara så att det stämmer inte riktigt för dig heller längre?
Det man inte säger på en gång kan man hålla käft om resten av sitt liv tycker jag....
Jag hatar verkligen folk som är lögnare..
Såna har jag mycket väl fått nog av....
Men tack ändå för omtanken (om det nu var så gott menat ) Hihi... Idiot....
Idag har jag insett vilka som står för dom som dom är och jag har valt mycket i mitt liv som varit både rätt och fel och det största misstaget jag gjort är att ha litat på dig.....
Klart att man tänker hur dum man var?
Men nu kan jag bara vara jag och göra precis det jag själv vill, må så bra som jag är värd att göra, gå och komma precis som jag själv vill och det bästa av allt (att inte behöva lyssna på en massa lögner om allt och alla)
Jag skapar mina egna uppfattningar och mina vänner är faktiskt mina vänner sen om det finns avundsjuka människor , ja ta för fan och skaffa er ett liv då som jag har gjort....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0